Megéri-e négyütemű 125 köbcentis motort venni?
Országútra se a 4 se a 2 ütemű 125-ös motor nem való. Főleg, mivel az utazósebessége egyiknek sincs 100 km/h felett, ergo életveszélyes vele kimenni egy főútra, netán autóútra.
Az meg remélem vicc, hogy 100 km/h felett előzéskor hogy viselkedik... úgy, hogy kb. egy 2 km-es egyenes kell neki, hogy megelőzz bárkit aki 100-al megy :)
Én 2T motort amúgy nem vennék soha többet (most van 4T és 2T is), ha új vagy modern motorban gondolkozol akkor igencsak minimális már a teljesítménykülönbség, cserébe a 2T büdös, zajos, rengeteget fogyaszt benzinből és olajból egyaránt és nem is olyan tartós.
Igen, városon kívül min. 250-es.
De 125-öshöz is kell jogosítvány.
Ha kensz egy RS-t 100 felett akkor nem fog 5L-ben megállni (+ ugye olaj...).
Továbbá 15e km után nagygenerál és 30-35e km-nél szétesik és kuka.
Míg egy 4 ütemű lazán generál nélkül elmegy 50.000-et.
Amúgy egy RS-nek olyan 100-110 körül van az az utazója, ahol még nem cseszed szét hosszútávon a motort. 200 km-t mész 170-el vele akkor azt az utat kb. 10x teszed meg és utána mehet a levesbe a motor.
Amilyen egyszerű a 2T motor ezek a kihegyezett pörgős 2T-k olyan érzékenyek is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!