Akkumulátort érdemes kiszerelni?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
1.,
Már nem azért, de nekem szar franciám van és az nem felejtette el amikor az előző akksit kivettem, mert pár hétre elutaztam télen. De ha Opelom lett volna...
2.,
A mérsékelt égövi térségben a töltött akkumulátor elektrolit fagyásától nem kell tartani hiszen fagyáspontja -70 Celsius-fok alatti. Ellentétben az üzemen kívül helyezett, sorsára hagyott akkumulátorokkal melyek elektrolitja kisütött állapotban már -6 Celsius-fokon megfagy. De egy +20 Celsius-fokon 60 Ah-s akkumulátor -20 Celsius-fokon 42%-os.
Ha az akksid valóban kukához közel van és 3-4 hétig be se indítod, akkor érdemes csak bevinni. Egyébként felesleges.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Túrórudinak:
1.Attól, hogy a Te válaszod után jött az enyém, nem neked szólt, hanem a kérdezőnek.
2.A kérdező nem mindennap használja az autóját, (ahogy én sem, így ez a minden esti cipelgetés nem ide tartozik.
3.A másik, hogy valóban, azt nem írtam, én egy 35 éves Trabantról beszéltem, amely gépjármű esetében szükség van erre a szertartásra.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kedves utolsó, ez így tényleg nagyon félreérthető lett.
Az a bizonyos válaszom természetesen nem neked szólt, nem is adtál okot arra, hogy így válaszoljak.
Azt a bizonyos "választ" úgy tűnik időközben kimoderálták (bár nem az én kérésemre, de nyilván nem véletlenül, elég közönségesre sikerült), így a tiéd vette át a helyét.
Szorri.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Szerintem ha új az akkud és van kedved nyugodtan szedd ki ha meg már régi mindenképp.
Én a 6 éves régi akkumat mindig ki kellett szednem mert télen már másnap nem indított volna. De ez a szokásom most is megmaradt az új akkuval is remélem meghosszabodik valamivel az életartama hideg árt nekik állítólag a legjobban.
Valaki még irta fogyasztásnövekedést okoz az akku kivétel.
Ez biztos hogy nem igaz az Ecu-ban 2 program van 1. gyár álltal beprogramozott értékek amíg a motor hőfok lambda szondák nem érik el az üzemi hőfokot ez alapján megy az autó.
Ha valami érzékelő hiba van kigyulad a motort hibát jelző lámpa akkor is e program alapján megy a keverék képzés.
A 2. Egy adaptív program ami az optimális fogyásztás teljesítménynek megfelelően az érzékelő információk alapján változtatja a keverék képzést.
Ezt az akku kivétel nem befojásolja mert ugy is 2-3km megtesz mindenki mire erre vátl az ecu.
Esetleg ha van akkor a hibakódot felejti el az ecu.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!