Akkumulátort érdemes kiszerelni?
1.,
Már nem azért, de nekem szar franciám van és az nem felejtette el amikor az előző akksit kivettem, mert pár hétre elutaztam télen. De ha Opelom lett volna...
2.,
A mérsékelt égövi térségben a töltött akkumulátor elektrolit fagyásától nem kell tartani hiszen fagyáspontja -70 Celsius-fok alatti. Ellentétben az üzemen kívül helyezett, sorsára hagyott akkumulátorokkal melyek elektrolitja kisütött állapotban már -6 Celsius-fokon megfagy. De egy +20 Celsius-fokon 60 Ah-s akkumulátor -20 Celsius-fokon 42%-os.
Ha az akksid valóban kukához közel van és 3-4 hétig be se indítod, akkor érdemes csak bevinni. Egyébként felesleges.
Túrórudinak:
1.Attól, hogy a Te válaszod után jött az enyém, nem neked szólt, hanem a kérdezőnek.
2.A kérdező nem mindennap használja az autóját, (ahogy én sem, így ez a minden esti cipelgetés nem ide tartozik.
3.A másik, hogy valóban, azt nem írtam, én egy 35 éves Trabantról beszéltem, amely gépjármű esetében szükség van erre a szertartásra.
Kedves utolsó, ez így tényleg nagyon félreérthető lett.
Az a bizonyos válaszom természetesen nem neked szólt, nem is adtál okot arra, hogy így válaszoljak.
Azt a bizonyos "választ" úgy tűnik időközben kimoderálták (bár nem az én kérésemre, de nyilván nem véletlenül, elég közönségesre sikerült), így a tiéd vette át a helyét.
Szorri.
Szerintem ha új az akkud és van kedved nyugodtan szedd ki ha meg már régi mindenképp.
Én a 6 éves régi akkumat mindig ki kellett szednem mert télen már másnap nem indított volna. De ez a szokásom most is megmaradt az új akkuval is remélem meghosszabodik valamivel az életartama hideg árt nekik állítólag a legjobban.
Valaki még irta fogyasztásnövekedést okoz az akku kivétel.
Ez biztos hogy nem igaz az Ecu-ban 2 program van 1. gyár álltal beprogramozott értékek amíg a motor hőfok lambda szondák nem érik el az üzemi hőfokot ez alapján megy az autó.
Ha valami érzékelő hiba van kigyulad a motort hibát jelző lámpa akkor is e program alapján megy a keverék képzés.
A 2. Egy adaptív program ami az optimális fogyásztás teljesítménynek megfelelően az érzékelő információk alapján változtatja a keverék képzést.
Ezt az akku kivétel nem befojásolja mert ugy is 2-3km megtesz mindenki mire erre vátl az ecu.
Esetleg ha van akkor a hibakódot felejti el az ecu.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!