Mi a vélemény/tapasztalat a Citroen hidraulikus felfüggesztéséről?
Biztos baromi menő hogy kattog menet közben, meg hogy csak úgy felemeli a hátsóját, de munkatársam éppen haza szeretett volna menni citrancsával és hát zöld tócsában állt az autó...
Mióta ezt láttam azóta nálam ez a megoldás csak 1+ hibaforrás.
Nekem egy 41 éves DS-em van, lassan negyedik éve használom, 45.000 km alatt semmilyen felfüggesztéssel kapcsolatos meghibásodása nem volt, bejártuk vele egész európát.
Viszont az egyik legkényelmesebb autó, terepen is használtam, ahol terepjáró magasságba lehet emelni, nincs előtte akadály. Nagy hóban hasonlóképp.
Gömb töltés 2000 ft, gömb csere 8000, ami megfelel egy rugónak és lengéscsillapítónak.
Viszont az biztos, ha olyan szerelőhöz viszed, aki fogja a fejét, mert a "francia autó nem autó" akkor jobb, ha egyből keresel másikat, az ilyen szerelők ugyanis egyszerűen nem értenek hozzá, és ezt kompenzálják az autó szidalmazásával.
Érdemes olyan szerelővel átnézetni 2 évente, aki ért a citrók hidraulikájához. A laikusok félnek tőle, pedig valójában nem bonyolult.
#2 Te biztos.egy Fos...akarom mondano Fordos vagy (barátom,aki haza akart menni Fordjával arra lett figyelmes hogy 5 méter után kikönyökölt a főtengelye )
A hidraulikus felfüggesztéssel semmi gond. Ott ahol Suzuki-k a seggüket baszkodják a földhöz ott a Citroën finom himbalimbával jelzi hogy magyar utakon jársz.
Jó kérdést tettél föl tiszta történelem Az emebreknek két tipusa van, Abból az egyik tipus citroent nem tekinti autónak. Hidrulikáról csak annyit tudnak hogy folyik. A ds vagy a bx például egy nagyon igénytelen autó alapvető karbantartási munkákat ha betrtja az emebr akkor öörk élet meg egy nap. Csak általában a csóringerek veszik őket val színű egy előtte is csóró ember nem karbantartatta és akkor jön a hazafelé mentem vónna oszt folyt a bűdös hulk folyadék.
A citroenekhez kell érzékiség temperamentum fanatizmus és extravagáns ízlés. A bx egy kifejezetten olyana autó rengetek tulaj szerint amit szeretni lehet,lelke van és hozzá nő az emberhez. Volt aki eladta váltogatott opel bmw ford és végül csak vett egy hidros citroent,mert nem találta ugyanazt az érzést.
Egy ami nagyon igaz a francia autókat citroen Peugeot agyamnetül tervezik és szerelni kur.. sz..r a bx és az xm is egy rémség sehová nem fér az ember mindent szét kell bontani és csak szopik az ember vele. De ez a szerelő dolga(én az volnék) nekik hullik a haja vezetési élmény a hidros autóknál utánozhatatlan, a licencet 2012-ben a mercedes megcvásárolta f1-es autókba szóval maga a ksontrickió megbízhatóságára ez is utal.
NEme gy fordot látok vagy opet rugótöréssel,és hozzá teszem szemmel a hibajelenség nem látható egyszer tökéletes aztán kopp. A Hidro csöveknél agyonrozsdácsodot szart azért meglátni. Bilincsekre kifejezetten ügyelni kell fém a fémet kidörzsöli hidro nyomás 140-160bar ha elszál nem fog folyni mert csak gőzt lát az ember.
Üdv. Nem a franciák miatt, mint inkább a találékony magyar ember okán tud egy autó-bármelyik-problémás lenni, aki azt hiszi-kivetítve a citroenre-, hogy badarság megvenni a drágább hidraulika-csövet, jó oda az olcsó gumislag is.
Régóta van citroenem. Elfogyasztottam az évek során 6 BX-et és most egy Xantiám van. Mindnek ugyanaz a baja: Az okoskodás, a spórolás és a kendácsolás. Ezeket kell megszűntetni, visszaállítani gyári állapotra és akkor jó lesz, kényelmes fejedelmi módon fog ringani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!