1000-es motorú, 2000-es évjáratú suzuki swift glx-em van, erősen gondolkodom, hogy ne legyek kitéve az emelkedő benzináraknak. Vannak ennek kockázatai? Van valakinek negatív tapasztalata?
Ha az átszerelést megoldják 200e ft-ból, akkor a mai benzinárak, és autógáz árak mellett 1 liter-en megspórolsz kb 200 ft-ot. Az azt jelenti, hogy a befektetés 1000 liter üzemanyagon térül meg. Az autód fogyaszt mondjuk 6 litert ami az 1000 literben 167-szer van meg, tehát 16700 km alatt térül meg a befektetés. Ezt mérlegeld, hogy neked megfelel-e. Az összegek, amiket leírtam csak körülbelüli összegek. Kérdezz rá a pontos átalakítási árra, aztán számold ki.
Tapasztalatokat sajnos nem tudok mondani.
2012. jan. 9. 13:19
Hasznos számodra ez a válasz?
2/11 anonim válasza:
nekem is volt,6liter alatt evett.ez nem sok.ha sokat mész csomagtartót nem használod akkor gázt neki.
2012. jan. 9. 13:19
Hasznos számodra ez a válasz?
3/11 Problem? válasza:
Hát a te autódba én nem tanácsolom majdnem hogy többe kerül a gáz mint az autó,na meg a kis csomagtartó miatt....
2012. jan. 9. 17:45
Hasznos számodra ez a válasz?
4/11 anonim válasza:
Autógázból többet fog fogyasztani az autó, egy ilyen kis kocsinál akár másfélszeres fogyasztás is elképzelhető, de ha nem zavar hogy talán egy kicsit erőtlenebb (kicsit, nem nagyon) lesz az autód és nem te leszel az autópályák királya akkor hajrá.
2012. jan. 9. 22:16
Hasznos számodra ez a válasz?
5/11 anonim válasza:
Kiszárít. Semmi kenése nincs.
2012. jan. 9. 23:20
Hasznos számodra ez a válasz?
6/11 Dozer007 válasza:
Kiszárít? Mit? Nah mindegy :)
Véleményem szerint alacsony fogyasztású autóba felesleges, illetve akkor is ha keveset mész.
Nagy lökettérfogatú autókba van értelme, sokat lehet vele spórolni.
A modern gázszettek jók, és megbízhatóak (persze profi beszerelés mellett).
2012. jan. 10. 10:35
Hasznos számodra ez a válasz?
7/11 anonim válasza:
Mit? Görgöcellás tápszivattyút, befecskendezőket stb... Soroljam? Ezeket a benzin keni.
2012. jan. 10. 19:21
Hasznos számodra ez a válasz?
8/11 anonim válasza:
A "kiszárítás" problémája csak a régi autókban áll fenn, azok közül sem mindben. A '90-es évek elejétől már azért olyan motorokat gyártottak amik fel voltak készítve arra hogy esetlegesen gázossá is átalakíthatják. Legnagyobb problémát ez a régi BMW-k esetében szokta okozni, azokkal kapcsolatban van egy-két horror történet. A Swiftbe (és bármi más 2000 utániba) mehet a gáz, semmi baja nem lesz tőle.
2012. jan. 10. 22:04
Hasznos számodra ez a válasz?
9/11 Dozer007 válasza:
A modern gázrendszereknél amikor átkapcsol gázra, leállítja a "tápszivattyút" és a benzin befecskendezők sem működnek...
2012. jan. 12. 06:38
Hasznos számodra ez a válasz?
10/11 anonim válasza:
Bocs,de eddig Több gázos autót használtam / ez a golyóm /. A-s Vectra-Lacetti-ig. Nem szárít ki semmit,mert nincs mit ! A tápszivattyú / AC / nem kikapcsolható,mert rögtön "beállna". Keringeti a benzint mindíg. Olyan hiba volt,hogy fösvénységből csak annyit ment benzinnel amennyit muszáj / 30 fokig / Így a benzin injektorok komoly tisztításra szorultak-mert elkokszosodott,de ez néha benzinnel kikormolással megoldható. Javaslom mindenkinek,aki sokat megy,de a megtérülést számolni kell. A gázrendszerre költeni nemigen kell/ gari / utána egy-egy szűrő./ vaterán 2-3 e.ft /Otthoni csere,mert szervíz az 16-20.Fogyasztás 10-20 % között nőhet-láb és tipus kérdése. Most benzinesem van,sajna nem éri meg átalakítani a futott Km miatt,de tankolásnál a szívem szakad meg !
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!