Motoroknál hogy működik az elektronikus tiltás?
A gyújtással szoktak variálni. A legdurvább változatban valami megszakítja a gyújtást: ez lehet egyszerű röpsúlyos szabályzó (már nem gyártanak ilyet), analóg elektronika vagy újabban az ECU is produkálhat ilyet. Ekkor a motor megtorpan, hörög, mikor újra szikrát kap, akkor pedig nagy durranással elég a felesleges üzemanyag-mennyiség.
Ha ezt menet közben sikerül elérni, rettenetesen bólogat a jármű, ezért inkább finomabb megoldásokat választanak. Mivel manapság már a gyújtást és a befecskendezőt egy központi egység, az ECU vezérli, ezért összehangolt módszereket is lehet használni. A leszabályzási fordulatszám előtt kicsit teker az előgyújtáson, szegényít a keveréken, a lényeg, hogy a motor ne nagyon tudja túllépni az előírt fordulatot. A gyújtás teljes megszakítása csak az utolsó lépés szokott lenni.
az előző válaszoló jól leírta, én csak annyit fűznék hozzá hogy:
NININIIIINNNIINININININNNININININININI
XD
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!