Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Motoroknál hogy működik az...

Pagani76 kérdése:

Motoroknál hogy működik az elektronikus tiltás?

Figyelt kérdés
Amikor pl. 14ezernél letilt a motor és nem tud tovább pörögni. ezt hogy oldják meg? a számítógép elveszi a gyújtást,vagy az üzemanyagrendszerrel csinálnak valamit?
2011. dec. 22. 20:20
 1/3 anonim ***** válasza:
számítógépes mint ahogy írtad :)
2011. dec. 22. 20:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

A gyújtással szoktak variálni. A legdurvább változatban valami megszakítja a gyújtást: ez lehet egyszerű röpsúlyos szabályzó (már nem gyártanak ilyet), analóg elektronika vagy újabban az ECU is produkálhat ilyet. Ekkor a motor megtorpan, hörög, mikor újra szikrát kap, akkor pedig nagy durranással elég a felesleges üzemanyag-mennyiség.

Ha ezt menet közben sikerül elérni, rettenetesen bólogat a jármű, ezért inkább finomabb megoldásokat választanak. Mivel manapság már a gyújtást és a befecskendezőt egy központi egység, az ECU vezérli, ezért összehangolt módszereket is lehet használni. A leszabályzási fordulatszám előtt kicsit teker az előgyújtáson, szegényít a keveréken, a lényeg, hogy a motor ne nagyon tudja túllépni az előírt fordulatot. A gyújtás teljes megszakítása csak az utolsó lépés szokott lenni.

2011. dec. 22. 21:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
67%

az előző válaszoló jól leírta, én csak annyit fűznék hozzá hogy:


NININIIIINNNIINININININNNININININININI


XD

2011. dec. 23. 08:17
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!