Simson S50-es blokkot lecseréljem S51-re?
S50 es blokk átalakítása 60/4 f re alkalmatlan a dugó mérete miatt. Babettagyújtástól valóban szép hangja lesz a motorodnak, és "venni is fogja a lapot", de értelmetlen, mert elgyengül. Kell a normál méretű lendkerék, a jó nyomatékhoz. ha teheteted cseréld tirisztoros gyújtásra a megszásat! megéri!
Tehát: Szerezz be egy 51-es blokkot, nem baj, ha ócska-csörög zörög..a lényeg, hogy a blokkfelek jók legyenek! Hengert valóban érdemes megcsináltatni 60/4 f re!Ha teheted , bízd szakemberre! Főtengelyt is valószínűleg cserélni kell.. Lehetőleg Koyo/FAG csapágyakat használj!(csak szakszerűen (melegítve) illeszd a csapágyakat a helyére!) Mindenképp "barna" szimmeringeket építs simsonodba, a hosszú élettartam miatt..olcsó "kék"-"zöldeket" kerüld!Nem szükséges új karburátort venned, én csak a gyári kissúberes karbimba nagyobb főfúvókát tettem, bevált.. persze egy pl.- kb BING21 essel jobban fog menni, de 15 ezreket nem ér..Főleg az alkatrész beszerezhetősége végett. Ha a blokk belülről is O.K., és van 4 es váltód, akkor cseréld a lánckereket pl 15re. Bírni fogja! a rezótervezést ajánlani én is tudom, bár én nem azzal használom :) ha kell pár tanács, írj!
Hát más a blokkfelépítés az s50 és az 51-es között szóval azt kicseréled a 3 sebesség elég ha nem gyorsulna akarsz vele,80/2 őt ajánlom hiszen az nem annyira pörgős inkább nyomatékos hosszú távon meghálálja
LeoVince roezonátor vagy Vrezó ami úgy jobb és olcsó :D
Babetta gyújtás és 21 es karbi,sportlégszürőtöl jobb lessz a hangja hát úgy ennyi röviden :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!