Hogyan megoldható ez?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
A pontos folyamata az, hogy a vásárlást követő 15 napon belül át kell íratnod, különben büntethetnek.
Ha van zöld forgalmi, akkor az nem papírok nélküli. Ha forgalmi van, akkor gondolom van biztosítás is és adózni is kell utána mert valakinek a nevén van. Mivel az eladó ezeket nem akarja fizetni, ezért lejelenti a nevéről az adásvétel után, innentől a te sarad, neked kell állni az átíratást vagy a büntetéseket.
Elméletben a számoknak egyeznie kell, ha vázszámot nem lehet megváltoztatni, illetve olvashatatlanná válás esetén kaphatsz "hatóságit", de az más tészta. Ha a blokk száma nem egyezik a forgalmiban szereplővel, akkor át kell íratni a forgalmiban vagy vissza kell tenni az eredetit. Átíráskor kell eredetvizsga, ott ezt nézik először.
Ha papírok nélkülit akarsz, akkor vegyél olyat aminek semmi papírja, ha papírosat akarsz, akkor vegyél olyat amin minden stimmel, úgy nem szivatod magadat.
Ha a neveden van, akkor biztosítás kb. 6000 lehet egy évre, a teljesítményadó meg kb. 2000, annyira nem veszélyes, persze erre jön még az átírás, meg két évente a műszaki, de ha van jogsid akkor nem kell rohanni a rendőrök elől, ez pedig megnyugtató.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!