Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Skoda felícia fényszóró...

Skoda felícia fényszóró magasság állító hibája?

Figyelt kérdés

Kerestem a hozzátartozó biztosítékot de semmit sem találtam a kézikönyvben és minden biztosíték klappol is leelenőriztem.

Aztán jutott eszembe,hogy egy ismerősöm említette,hogy az ő favoritjában,hidraulikus állító volt ami persze nem ment.

A kérdésem,hogy a felíciaban milyen van ez egy 1997-es 1,9D LX.

Vagy csak a kapcsoló a simán rossz,vagy nem elektromos?


2011. nov. 16. 18:22
 1/6 anonim ***** válasza:
van kapcsolója és úgy nem megy? v most h van?
2011. nov. 16. 18:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

Egy biztos - hidraulikus nem létezik.

Kapcsolón van áram?

Állítómtorra ad áramot?

2011. nov. 16. 18:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:
Kedves utolsó skodásat nem találtam de [link] ezt mivel magyarázod :)
2011. nov. 16. 19:08
 4/6 A kérdező kommentje:

Igen van kapcsolója és nem megy.

Holnap átnézem rendesen,hogy mi is van benne.

2011. nov. 16. 19:45
 5/6 anonim válasza:
Üdv nekem is ez a baja a feliciámnak, 1.3 LX valami ötlet?
2012. okt. 4. 21:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 katybaby válasza:

Valóban hidrosztatikus nyomás által állítja a fényszórókat.

Az előző válaszok során belinkeltek egy fiat seicento alkatrészt, mely megegyezik a skoda felicia felszerelésével.Én aztvéltem hogy bizonyos túlnyomással tolja ki a fényszórókban található két fekete műanyagblokkon található állítócsavarokat, míg végül megtaláltam egyik slovák oldalon a választ.

A csövekben levő kék folyadék, melyet glikolnak véltem a csövekben levő pára elfagyásának ellensúlyozására, kiderült hogy egy zárt rendszert alkotegészen a szabályzó mechanizmustól a kinyomódó csavarokig a fényszóróban.

Úgyhogy nem vákum, nem légnyomás, hanem ennek az eérdekes viszkozitású kék folyadéknak kell kitöltenie a csőrendszert.

Estetemben a lápabúrába tekerhető két műanyag csatlakozásásnál repedés keletkezett, ezáltal a folyadék kiszivárgott és helyére összenyomható levegő került, melyáltal a rendszere összeomlott.

Kompletten lehet kapni a boltokban, akár mint skoda, akár mint fiat alkatrész.

Miután a régi rendszert kiszedtük,helyére behúzhatjuk az újat az utastérből indulva. A két műanyagot kihúzzuk a tűzfalon tátongó kb 4 centis résen és a csövekre húzott gumitömitővel lezárhatjuk aztazután rögzítjük a műszerfalon a vezérlőt 2 csavarral, burkolat vissza s végül már csak a motortérben kell elvezetnünk a csöveket a fényszóróig.

Vigyázzunk arra, hogy ne eröltessük meg a csöveket a csatlakozásoknál betekerés közben, mivel a csatlakozásoknál nem túl erős a műanyag.

Lehetőleg ha eszünkbe jut évente egyszer egy kis műanyagápolóval fujjuk le hogy az időjárás viszontagságaitól minnélinkább megóvjuk.

Komplikált egy szerkezet, szerencse hogy már a vw-t követik, így remélhetőleg már nem csinálnak hasonló problémás szériahibákat. ÜdVW

2012. dec. 31. 15:24
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!