Le kellett állni útközben, de utána helyre jött. WTF?
Az lehetséges, hogy valami gond volt a légszűrővel vagy a csatlakozásával és nem kapott elég levegőt vagy pont, hogy túl sok levegőt kapott.
Nekem is néha lecsúszik a gumicsonk, ahol a gép a levegőt szívja, ilyenkor 3000 alatti fordulatszámon azonnal le akar fulladni. Vissza kell dugni és megy mint a safhauzen.
Érdemes lenne megnézetni a benzinpumpát, ha már kopott az is tud ilyeneket csinálni...
Uccsónak: alapjárati motor a ludas :)
Az meg nem normális üzemmeleg motornál hogy 60-70 fokos, van benne termosztát? 90-100 között kellene ingadoznia terheléstől függően...
Hát rosszul gondolod. Ugyanis a motornak az ideális kenés feltételéhez kell az a 90 fok, ekörül olyan viszkozitású az olaj hogy minimálisan kopik a motor.
Ha nincs benne termosztát és úgy hajtod télen, eleve alig fog tudni bemelegedni a motor (hosszabb hidegen járási időt jelent=nagyobb kopást) és menet közben meg túlhűtöd ami miatt szintén rossz lesz a kenés végig, vagy esetleg még károsodhat is a motor. (repedések a nagy hőmérséklet különbségtől akár)
Régebbi autóknál egyszerű megoldásként kartonlapot raktak a hűtő elé, minél nagyobb hidegben annál nagyobb felületet takartak le a hűtőből.
A termosztát meg egy olyan hő alapján nyitó szelep a vízkörben ami típustól függően egy bizonyos hőmérséklet fölött kinyitja a hűtőbe áramló víz útját. Így hidegindításnál hamar bemelegszik, ha meg eléri az üzemi hőfokot kinyit és nem fől meg a motor.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!