Lancia Delta HF Integrale vagy Alfa Romeo 155 Q4?
Nekem volt HF integrale 6 évig - anno.
Akkor sem volt egy nagy szám. Nagyon-nagyon jól megy, de az elektronikája rettenet (egy rossz Fiat), mellesleg a futómüve egy gatya. Utána vettem egy összekrekes turbós Celicát, ami belülröl nem volt olyan szép (standard unalmas japán autó) viszont az olajcserén, fékbetétcserén kivül nem volt semmi baja soha, a kötelezöket megkapta (szijak, folyadékok) és ennyi. A Deltának mindig volt valami baja, a Lancia Control mindig világitott. Egyébként a Toyota hajtása is jobb. Ha ilyen régi összekerekes-turbós autót szeretnél,és mindenképpen Lancia, akkor fogadd meg a következöket: olajcsere 5000 km-enként (Selénia Racing 10W-60 vagy valami ilyesmi), hidegen a meghajtás gondolatát is felejtsd el, ez egyébként mindenre igaz, melegen sem szabad leállitani azonnal, ezek különösen érzékenyek erre, és, alap: régi, fáradt autó, ezenkivül a maga korában is voltak jobbak. Nem szabad gyilkolni, nem széria Evo9 hogy beleülsz, ütöd-vágod és nem lesz baja jó darabig. Ilyesmit csak nosztalgia-célra vegyél. Viszont én személy szerint a Deltára szavazok, arról még a fiatalabbaknak is dereng valami, a Q4 pár apróságot leszámitva olyan mint egy sima 155-ös.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!