Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mennyibe kerül egy sor 4-es...

Mennyibe kerül egy sor 4-es turbó nélküli motorhoz egy sportleömlő készítése?

Figyelt kérdés
Mert ahogy néztem azok amik készen vannak eléggé el vannak szállva az árakkal ahhoz képest hogy csak egy "rakat cső". Csak kíváncsiságból hátha olcsóbb egy olyan amit egy hozzáértő készít el.
2011. okt. 12. 03:28
 1/7 anonim ***** válasza:
100%

30.000 Ft (használt) tól a csillagos égig. Ennyibe kerül, nem tudsz olcsóbban venni. Amúgy kár költened egy sima szívó motorra nem lesz hatalmas teljesítmény növelés ilyen dolgokkal.

Vehetsz leömlőt, sport légszűrőt stb. max 1-2% lesz erősebb hiába írják, hogy 10 %. Kiszedeted a katalizátort, azzal nyersz egy kicsit többet.


Vagy rakass rá egy turbót. Ez horror összeg, ha rendesen csinálod. Dugó, hajtókar csere, fék átalakítás stb.


Add el a kocsit és amit ráköltenél a turbó, nitro palack beépítésre azt tedd a kocsiért kapott pénz mellé és vegyél egy erősebbet. Pl: Audi s2 :)


A halom csövet ahogy írtad precíziósan kell megtervezni, nem csak összehányni. Plusz spéci az anyaga, hegesztése ezért annyi, amennyi.

.

2011. okt. 12. 07:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

Műhelyben sem lesz olcsóbb, ott is legalább 25-30.000 forintot kérnek el a leömlőért. Sok már tuningterméktől eltérően itt nem a marketinget és a márkanevet, hanem az összetett tervezőmunkát és a rendkívül bonyolult gyártást kell megfizetni, az meg a műhelyekben sem olcsóbb, mint a boltokban.

Az árak pedig abszolút nincsenek elszállva: a leömlő hengerenkénti csöveinek hajszálpontosan egyforma hosszúságúnak kell lenniük, az ehhez szükséges kanyarok nem lehetnek kis ívűek vagy nagy középponti szögűek és ennek az egész csőkígyónak még el is kell férnie valahogyan a motortérben. Ezt megtervezni sem egyszerű, a rajzok alapján legyártani viszont igazi kihívás: a csöveknek tényleg úgy kell állniuk, ahogy a rajzon szerepelnek, nagy sugarú kanyarokat kell beléjük hajtani roppanás, gyűrődés nélkül, nem húzódhatnak el a hegesztéstől és az egész bonyolult térbeli szerkezet sem feszülhet, mikor összerakják.

2011. okt. 12. 13:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:

Akkor én néztem nagyon rossz helyen a leömlőket, ugyanis ti 25.000-30.000ft-ról beszéltek, én 70.000-ért láttam. :D


Egyébként pedig nem csak sportrendszert és légszűrőt szeretnék, hanem chip tuningot is mellé.


Turbo-t azért nem szeretnék mert akkor hatalmas összeg az átalakítás, akkor pedig tényleg jobban járok ha veszek egyet nagyobb motorral.


Egyébként egy E36-os Compact BMW-ről van szó 1.9-es motorral szerelve (E46 touringba, és a régebbi z3-asba rakták ezt a motort)

2011. okt. 12. 13:54
 4/7 anonim ***** válasza:
Ha tudtam volna, hogy E36C-ről van szó, akkor minden bizonnyal nem a létező legolcsóbb leömlőt néztem volna, ami történetesen egy Lada-csőkígyó... Arról meg nem tehetek, hogy erre az autóra drágább a négyleömlő.
2011. okt. 12. 14:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
jjaaaah, hogy Lada leömlőt néztél, az más :D azért köszönöm szépen mindenkinek a válaszokat
2011. okt. 12. 18:40
 6/7 anonim ***** válasza:

Szerintem a dinamit-dob.hu -n nézelődj. Ami a tuningot illeti mekkora teljesítmény növekedést akarsz elérni?


Komplett sport rendszerrel + direkt szűrő + platina (sport) gyertyák + jól megírt motorvezérlés (azaz chip tuning) kombinációval olyan 20-25%-os teljesítmény növekedést lehet elérni szívó autónál. Hogy pontosan mennyit az az adott motor paramétereitől függ :)

2011. okt. 12. 21:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
Nagyon maximum 20-25%. Annyit még elbír a fékrendszer, a felfüggesztése pedig elbír ennyit (m-packet, tehát m3-as felfüggesztése van)
2011. okt. 18. 03:31

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!