Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi a különbség V2-es blokkok...

Mi a különbség V2-es blokkok között?

Figyelt kérdés
Chopper, enduro, speed màsképp viselkedik, màs a hangja.
2011. szept. 16. 20:11
 1/8 anonim ***** válasza:
24%
kevesebb helyet foglal
2011. szept. 16. 20:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
65%
elso olyan hulye vagy
2011. szept. 16. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
81%

Tulajdonképpen meg is válaszoltad a kérdésedet. :)


Az hogy a motor hangját és teljesítmény-/nyomatékgörbéjét mi befolyásolja elég hosszú lenne felsorolni, de tulajdonképpen minden, a hengerek V-szögétől a furat-löket arányon és a szelepek méretén át egészen kipufogó végéig..


Mondjuk mást vársz el egy SV650-től meg egy Sportstertől, az adott felhasználáshoz készültek a blokkok.

2011. szept. 17. 00:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
0%

Kipufogó. Ennyi.

Ha egy 50-esen leszeded a kipufogót, már brutál hangja van, akkor egy 2 hengeresnek?

Egyébként más a sebességváltó, a chopperrel nem tudsz olyan gyorsan menni.

2011. szept. 17. 11:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

Az általad felsorolt V2-es blokkok "viselkedését" (dinamikáját) valamint a hangját alapvetően három dolog befolyásolja.

A henger űrtartalom (cm3)

A furat/löket arány (hosszú löketű, négyzetes, vagy négyzet alatti) az adott motor.

Valamint a kipufogó rendszer.


Amennyiben bővebben érdekel a témakör az erőforrásokkal kapcsolatosan:


[link]


[link]

2011. szept. 17. 12:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

ma 11:54


Alapvetően egy raklapnyi hülyeséget írtál.

2011. szept. 17. 12:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
0%

ja bocs, nemtudtam midnenkinél okosabb vagy

(előzőnek)

2011. szept. 17. 13:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
Eszembe jutott egy jó példa, hogy milyen apróságok is közrehatnak: nem tudom hallottál-e már teljesen széria Ladát "nagy gázzal" közlekedni: van egy érdekes zaj, az ún. karburátor torokhang, ahogy a levegő belép a karbi torkába egy kör alakú, éles szélű nyíláson. Ha ide szerel a kocsi gazdája egy szívótölcsért (népies nevén "tüte"), ez a hang megszűnik. Szóval minden egyes apró, semmiségnek tűnő alkatrész hozzátesz a végső hanghatáshoz. :)
2011. szept. 19. 20:30
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!