Tényleg nem lehet kényelmesen vezetni a rallikocsikat városban?
Mit értünk az alatt hogy kényelmes és az alatt hogy rallikocsi?
A kényelmes vezetés városban az azt takarja (legalábbis számomra) hogy nem nyomom túlságosan, bevárom a zöldet, gyalogost átengedem, nem sietek, utazó tempóval haladok és megpróbálom elkapni a zöld-hullámot. Ez nem attól függ hogy milyen autóban ülök, ez csupán a vezetési stílus kérdése.
Azok a rallyautók amelyek tényleg versenyre vannak felkészítve közúti közlekedésre alkalmatlanok. Na persze nem a klasszikus értelemben véve, hisz rendszámot ezek is kapnak, de sok alacsony sebességgel utazott kilométer után akaratlanul is túlhevül a kocsi. Ez így van sok szupersportautónál is (Lamborghini, Ferrari, Corvette, Porsche) és a legtöbb profi versenyautónál is, ezek egyszerűen nem arra vannak kitalálva hogy bevásárolni menjen velük az ember. Persze az utcai Lancer Evo vagy Impreza STi alkalmas erre, hiszen azok gyárilag nincsennek olyannyira kihegyezve hogy gondot okozzon a túlmelegedés.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!