Pakura gázolaj helyett!?
Sziasztok!
Valakinek van tapasztalata a PAKURÁVAL kapcsolatban mint másodlagos üzemanyag? Eddig étolajjal jártam felesben gázolaj mellett de kiapadt a forrásom! TDS BMW-m van!
Tökéletesen megy gázolaj és étolaj keverékével bár ismerősöm jár 100% étolajjal is! Érdekelne ha valaki használ pakurát milyen keverési aránnyal? És mi a tapasztalat! Most ingyen jutnék 1000l-hez
Szép napot!
Előre is köszi a válaszokat!
Hahaha, de jót röhögtem, tudod egyáltalán mi a pakura? Közelebb áll a bitumenhez mint a gázolajhoz.
(megsúgom hogy 1-2 424-es mozdonyt alakítottak át annak idején pakurafűzésűre, gondolhatott hogy jót tett nekik)
Az étolajhoz is gratulálni tudok! Egyik ismerősöm is ezt csinálta, 5000km alatt tropára ment a motor, vegyél Ifát vagy valami 40 éves dízelt és azon kísérletezz, annak már úgyis mindegy hogy mit teszel bele, bár én abba is sajnálnám beleönteni.
(Csak reménykedni tudok hogy FAIL, nem hiszem el hogy vannak ilyen emberek akik 2 fillérért tönkrebasszák a kocsijukat)
Nevetséges vagy kérdező!
Ha nekem Bmw-m lenne biztos hogy ne öntenék bele semmi nem hozzávaló üzemanyagot.Már az is nevetséges hogy étolajat öntöttél bele.Na mind1 öntsd bele hátha útközbe meglátlak ahogy rugdosod a Bmw-det mert elszállt a motor benne :D
A káros anyag kibocsájtásnak olvass utána gázolaj és étolaj esetében !! És akkor a tudatlanságról is lehet beszélni!
Csupán azért tettem föl ezt a kérdést hogy tájékozódjak! A fikázósok meg tudják mit tegyenek az anyjukkal!!!!
Ez az oldal azért van hogy a kérdéseinket föltegyük!
"pakura
a kőolaj lepárlásából visszamaradt, sűrű, ragacsos anyag"
Szia.
Pakurát hagyd,inkább mással próbálkozz,tényleg sűrű,és sok gázolaj kell hozzá hogy etethető legyen,és ritka cefet módon kormol. Étolaj teljesen jó, és az elötted szólóakhoz akik fikázzák az étolajos módszert,azoknak csak annyit tennék hozzá,hogy ez nem szarrágóság,hanem egész egyszerűen az hogy BMW-d van attól még ha van rá mód,minek tankolnád a 200ft adótartalmú ROSSZminőségű jó magyar gázolajat,amitől igen!!!HAMARABB fog megdögleni az egész adagolórendszered mintha étolajat is keversz bele. Hogy miért? mert itthon kispórolják a kenőképességet a gázolajbólés a CRD,CR-TDI DCI stb common rail és egyéb magasnyomású rendszerek (PD) sírnak a magyar gázolajtól a kenéshiány miatt,és nem futnak el 200ezret,míg mondjuk német gázolajjal kétszeresét is!!!
Jó esetben egy dízelmotornak simén el kell menjen 5-600 ezret,amit az adagolórendszernek is bírnia kell,ami nagyban függ a kenéstől.
Én jómagam a golfomba beleraktam eddig 270ezret (84es évjárat) ebből kb 50ezer volt,ami gázolajjal történt, és ha már a károsanyag kibocsátásról is szó esett, gázolajjal kormolok,míg étolajjal éppen csak ködöl,és negyed annyi káros kibocsátás nincs,mint ásványi olajakkal!!!! Irigykedni lehet persze,de amit a sok hitetlenkedő ír,az csak irigység, viszont nekem a 270ezer saját futott km-erem magáért beszél,akkor mi is teszi tönkre a motort? :)
Amugy a kérdezőnek üzenem, hogy trafóolaj,amit az édászosok cserélnek,az orsóolaj,szilikon olaj,hígabb hidraulika olaj is tökéletes ezekbe az adagolórendszerekbe... csak sajnos nehéz beszerezni.
Miért okoskodnak azok, akiknek köze nincs az autókhoz??
525tds régi adagolós motor, 2es golf vagy az, ebből a szempontból teljesen mindegy. Étolaj rossz helyen robban és ragacsos, főleg a hidegindításnál adsz neki pofont. Nagyon jól fogalmaznak, hogy tönkreteszi a motort. Csak épp veszel 12db motor bele abból az árból amit megspórolsz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!