Melyiket ajánlanátok az alábbiak közül? Egyáltalán szabad 4-500 ezerért autót venni. Ha német akkor F astra (azt hiszem ennyi pénzért már kaphatóak egész korrektek, és ennek a szervize is olcsó)
De inkább japán, tudom ezeknek drága a szervize,
de a szívem erre felé húz,: Mitsubishi Galant, Honda Civic, Toyota Carina. Ezeket hasonló árfekvésben szabad nézni? Melyiket lenne érdemes első SAJÁT autónak. Reálisak a 15-20 éves autóknál szereplő 200e km. értékek?
Honda Civicet ("békát") ajánlanám a felsoroltak közül. Pl.:
Szabad 400 ezerért autót venni, csak készülni kell arra, hogy ezeknél a kocsiknál bármikor előjöhet olyan probléma, amire hirtelen rá kell költeni még egy-kétszázezer forintot.
A korai F-Astrák sajnos már az Opel nem túl dicső korszakában készültek, a minőségük elég gyatra. A Hondát körüllengi egyfajta boyracer imidzs Magyarországon, ezért félő, hogy az amúgy nagyon megbízható típust egy fiatal előtted már karbantartás nélkül széttiporta.
Én ebből a négy típusból a Galantot és a Carinát találom a legvonzóbbnak. Sőt, én személy szerint leginkább a Carinát, de ennek már esztétikai oka van, ami ugye szubjektív.
Szia!
Háát nehéz ügy az biztos. Leírom hogy velem mi volt, hátha találsz benne némi tanulságot. Nekem F Astra karavánom van, és az elmúlt években csak hajtottam szegényt. Nem nagyon tudtam rákölteni (tipikus válságautó..) aminek meg is lett az eredménye. Motor 3 hengerrel pöfögött (szelep hiba miatt) ette az olajat, küszöbök szétrohadtak, futómű katasztrófa... Mivel kellett vmi autó, és volt némi pénzem is (kb 400 ezer) két dolgon gondolkoztam. Vagy eldobom az Astrát kb 150-ért (jó esetben) és veszek vmi fiatalabbat kb 400-450-ért, vagy ráköltöm a pénzt az autómra. Végül is a felújítás mellett döntöttem. A fő ok az volt hogy ha veszel egy másik kocsit az átírás meg a kötelező dolgok (olajcsere, vezérműszíj csere) súrolják a 100 ezres költséget. Gondoltam inkább ráköltöm. Nagy dilemma volt, mert 19 éves a kocsi, és hát egy vagyon volt a megjavíttatása. Kb 330 ezer volt összesen, ebből a motor szinte teljesen fel lett újítva, már nem eszi az olajat, bejáratós, a futómű is teljes felújítást kapott, és ki lett kasznizva. Amit tudok neked tanácsot adni, az leginkább az hogy 4-500 ezerért nehéz megbízható autót venni. Vagy ha mégis, akkor ilyesnit. Pl:
Na ez az amire nem tudtam magam rászánni, mert szállítok is az autóval, és teherbírásban, méretben nekem kicsi lett volna. Jaa és persze egy ilyen kocsi is lehet széthajtva, és ezekre is költhetsz bőséggel. Összességében a tapasztalatom az hogy 4-500-ért nincs megbízható fiatal autó. Az öreg Saabokat meg végképp nem ajánlanám, mert ha annál befigyel vmi szervizelnivaló, akkor tuti nyomorba dönt. Ebben a korban már csúnyán kell az autókra költeni, és ha prémiumautót nézünk akkor ez nagyon sokszázezeres tételeket jelent.
Végülis azt tanácsolnám neked hogy nézelődj sokat, nem reménytelen ennyiért az autóvásárlás, de qrva rizikós, ezért mindenképp vigyél magaddal autószerelőt (megéri!!!) hogy nehogy ráfázz.
Jaja és hogy a kérdésedre is válaszoljak, (hehe) az 500 ezres fasztrák között nagy mákkal azért találhatsz elfogadhatót. Talán ez az:
F Astra 98-as 2008-ban vettem 570-be került. Átrendszámozott volt. Kéthónapra rá letöltöttem a zöldkártyáját. Amit a tulaj nem tudott most egy kicsit visszaütött. 2007 márciusában 365000Km volt az autóban.
Ez egy kis adaték. Szóval taxi volt! A kilóméteróra persze, hogy cserés volt.
Nem vittem vissza nem bántam meg. Bár ha látom biztos nem veszem meg az előitélet miatt. A kocsi egyben van megy nap mint nap. De mint előzőleg írták: öreg kocsira bármikor lehet költeni mivel az idő a dolgokat oldja. Sőtt megoldja.
Nem mszoros téma válasz, de ad némi infót.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!