Melyik a legjobb kisáruszállító?
Én meg Ford szervízben dolgozom és csak lebeszélni tudlak róla.
A Fiat-Renault-Citroen projektben gondolkozz inkább.
Agyonbonyolított motorvezérlő rendszer, folyamatos hibaüzenetek (általában légzsák, ABS) integrált elektronika -ha valami tönkremegy, akkor cseréld az egészet egy vagyonért- ilyenekre gondoltam a Transittal kapcsolatban.
De természetesen Te döntesz.
Ford szervízeket kerüld is el nagy ívben!Lehet, hogy ez egy kívételesen tróger szervíz volt, de én ezt tapasztaltam, győr megyei szervízről van szó.
Hajtottam előző szériás tranzitot, 400ezer km alatt nem volt komoly baja.Ezután került be egy "márkaszervizbe, mert néha úgy gondolta, hogy leáll, szervíz megcsinál jó sokért, majd 2 hét múlva újra leáll. visszavisz, nagyképűen közlik, hogy ez más probléma lesz, mint amivel ők javították, mivel nem az én kocsim és nem az pénzem volt, én csak röhögtem rajtuk, az autó tulaja nem így gondolta.
A szervízről még annyit, hogy amikor visszaadták a kocsit, tiszta kosz volt, az oldala össze volt kenve zsírral, a beltér tiszta föld volt, hol ott tisztán vittem oda nekik.
Citroen jumpert meg eszedbe ne jusson venni.
2 éves citroen jumper 150ezer km-rel, nem elég hogy kényelmetlen, súly nélkül pattog, de mindig van valami baja, télen nem volt hajlandó indulni, az ajtókat nevetségesen erősen kell bevágni, hogy záródjanak, amiket hiába csapsz be, télen csipog, hogy nyitva van, egr szelep már 2szer cserélve, most épp az alapjárat nem oké.
Most egy 2 éves transittal járok, ezzel eddig nem volt baj (120ezer km)
Hi-ace vagy bármi már csak a lényeg hogy japán autó legyen és mivel hogy kisteherszállitorol van szó ezért érdemes diselt venni.
Toyota, mazda,nissan, mitsubichi
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!