Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi lehet a hibája a babettámnak?

Mi lehet a hibája a babettámnak?

Figyelt kérdés
Tél után fel lett furatva,aztán nyáron összeraktam és egy darabig tökéletesen működött!új gyertya kellett bele viszont onnantól kezdve elkezdte enni a gyertyákat ,gondoltam gyújtó alaplap hiba lehet tehát kicseréltem egy új 2vezetékesre és mivel a régi gyertyával nem indult kapott újat,aztán 33nap múlva megint tönkrement a gyertya 3-at vettem s mind tönkrement szikrát adott de teljesítményt nem csak ha új volt.akkor cseréltem gyertyakábelt és gyújtótekercset hátha az a hiba kapott új gyertyát és frankón ment (denso gyertya) 1 hónapig bírta a hiba megint ugyan ez beindítom pöfög majd cakk pakk leáll (nem fullad mert ha húzom neki okés minden, leáll) az előgyújtás pontosra be van lőve de még mindíg csinálja , már a 9-ik gyertyát használom és mikor a gyertya új belerakom és tökéletes gyújtás és teljesítmény majd pár menet után be adja az unalmast menet közben nem áll le hanem csak ha megállok és utána a világért nem tudom beindítani ha be is tudom pöfög és mintha elmenne a szikra leáll.Gondolkozom nem-e trafó hiba lehet mert már minden j rajta (benzin szint is rendesen be van állítva). Volt valakinek ilyen hibája esetleg valaki tudna tanácsot adni mi tévő legyek?
2011. júl. 26. 17:35
 1/7 A kérdező kommentje:

az első az nem 33 hanem csak 3 nap.

És volt olyan is hogy alapjáraton járt a motor és minden 2-ik gyújtásnál durrant egyet majd pár ilyen után leállt

2011. júl. 26. 17:37
 2/7 anonim ***** válasza:

Na ilyet se hallottam még,hogy "eszi a gyertyákat"..:-D


Ne vásárolgass össze vissza mindent meg,amit rádsóznak!


Babettának a 225-ös isolator kell.

A 225 a hőértéket jelöli.

2011. júl. 26. 18:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:

tudom mit jelöl a 225 :D


viszont az eldurrogott gyertyákkal nagyon ritkán beindul de le is áll ... nem lehet hogy trafó hibája van?

általában nem hallgatok az eladók véleményére viszont isolátort,és magnet mirellit benzin kúton vásároltam . a densot azt motorboltban és mára a denso is beadta a derekát pedíg az összes gyertya őzbarnára égett ki

2011. júl. 26. 18:38
 4/7 anonim ***** válasza:

Mégegy lehet...


Friss fúrás után még bekopnak a gyűrűk,dugó,stb...

Túl kicsi a gyertyahézagod,és zárlatot okoznak a közékerülő fémszemcsék.

Borotvapengével szedd ki.

2011. júl. 26. 18:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
ez valószínű hogy meg lehet bár azóta 2 szer cseréltem olajat a biztonság kedvéért illetve nem látok a gyertyák elektródáinál szemcséket de minden esetre meg lehet hogy az van amit írtál. viszont pucolás után is ezt csinálja :$
2011. júl. 26. 22:14
 6/7 @'r00n ***** válasza:
nekem is volt ez anyi h amig nincs bejáratva addig nagyobb hőértéékű gyertya kell vagy nem szabad huzni neki csak elinduláskor akkor is szép lasann adagolva kell neki adni a gázt,nézd meg a kipufogóba megvan e minden folytás/nincsenek e megnagyobbitva ja és az isulatoros gyertya simsonba meg mz-be valo inkább brisk-kel probáld nekem bevált :D
2011. aug. 1. 13:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
találtam itthon egy brisk n19-es gyertyát ,már okés vele :)a kipuff rendszerem vadi új :P de most meg nem tudok a mocival menni mert a leömlő fosul van legyártva és 2 tömítés vagy 3 kellene alá mert nem fekszik fel rendesen....
2011. aug. 1. 16:14

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!