Opel Astra F-ről kinek mi a véleménye?
"Helykínálat:) Én 197 cm vagyok és elférek benne. Elől kényelmesen, hátul kicsit nehézkesebb, de ott se vészes. A fejtér lehetne kicsit magasabb:S"
Most komolyan ezt hogy csinálod? Én 179/85kg-val az első ülésen is szenvedettem (régen), és a hátsóülésen (Bp. X.ker.) Kerepesi úton (pedig még igazából kátyús sem volt) három púpot (öt-hat ütésből) is be gyűjtöttem a fejemre egy F Asztrában (taxi)ban anno. El volt törve a kezem és azért mentem taxival az Őrs SZTK-ból a Mexikói úti kórházba és azért ültem hátra mert már fel volt kötve elöl fértem volna el.
"Én 1.4-est vezettem 5 személlyel néha. Hát akkor nem egy villám a maga 60 lóerejével (bár alapból nem gyors)" Lassúnak csak akkor igazán lassú, amikor amikor leállnak ;), de ki tudja miért. És ezt minden 1.4i C14NZ rendszeresen csinálja. Ezer magyarázat született már rá. Típus hiba megáll majd 3-5 perc után újra megy. Ez kellemes városban (is). Ok ezek már ezer évesek. EcoTech motorban van sok kis apró típus hiba. Aki nem ért hozzá az drága alkatrészeket cserélhet állandóan. Pedig sokszor egy 1-5 forintos apróság a hiba forrása. Az új 2002-es gyártású 1.4-es EcoTech is ilyen. A 2001-es 1.6-os is egy hiba hallom, bár jól telesít amúgy a hétköznapokban egy hozzá értőnél már.
"Kis szervizigényű," - Melyik motorral?
"megbízható," - Melyik motorral? És milyen hátértudással és milyen nagy tapasztalattal?
"olcsó hozzá az alkatrész." - igen ha a mindet elrontó apró vagy olcsóbb alkatrészt, ha időben és olcsón cseréled. Két vezérműszíj is 5-6 ezer kilométerrel a gyári ajánlott csereidő előtt szakadt el, a társaságomban F Astrásnak. Lett egy motor generális is belőle. Így azért már nem annyira olcsó. A másik sem volt olcsó mulatság, mire újra gurult saját erejéből.
elöl fértem volna el. *
elöl nem fértem volna el.
Nekünk '94-es kombi van, 1.4-es hengerenkénti injektoros.
Alapjában véve jó tágas, bár azért csodálkoztam hogy egy 26"-os biciklit nehézkesen lehet elhelyezni benne. Hátsó futómű elég fapados, rossz utakon az egész kaszni (műanyag borítások) zörög, de szerintem ez már a korával jár. Rozsdásodásra hajlamos a hátsó ablak pereménél, a tankbetöltőnyílásnál, és a tűzfalnál ahol a víz megtud állni. <- nekünk volt egy pici rozsdalyuk, és befolyt a víz a vastag szivacsok alá a műszerfalnál, és párásodtak az ablakok. Motorjáról csak annyit hogy 250000km volt benne kb mikor megvettük két éve, és tavaly kakilt be a hengerfejtömítés, amit otthon kicseréltünk. A hengerfejet meg kellett síkoltatni, mert egy picit megkezdte a hűtővíz az alu öntvényt. Ahhoz képest hogy ennyi kilóméter van benne, a kipufogó végénél ha belenyúlok ujjal nem marad korom a kezemen. Nem egy pénztárcazabáló autó, bár 8 liter körül van a fogyasztása. Alkatrész van hozzá majdnem minden sarki boltban, ami nagy szerencse. Nemrégiben 100km-re elutaztunk ismerősünkhöz pár napot ott tölteni, és mikor jöttünk volna vissza nem indult az autó. Nézegettük mi lehet a baj, aztán eljutottunk oda hogy nem volt nyomás az injektorhídban. Jó, akkor valszeg benzinpumpa a ludas... Kiméregettem a vezetéket, az jó, tehát a pumpa motorja szart be. Tudni kell hogy a pumpa a kocsi alján a hátsóhíd fölött helyezkedik el, és akna nélkül elég nehéz szerelni. De végül megoldottuk, és direktbe kötve az aksira se moccant meg... Így elmentünk egy bontóba és 10k-ért vettünk egy használtat. Ez rendesen brümmögött ahogy kell, úgyhogy bele is raktam gyorsan. Ezután 4-5-ik motor körbefordulása után már el is indult a motor. A hiba valószínű az volt hogy leesett a pumpa aljáról a szűrő egyik fele, és koszt szívhatott fel, aminek a fogaskerékszivattyú nem örült, és gondolom beállt.
Még nincs jogsim, így nem vezettem olyan sokat, de el lehet mondani hogy meghálálja a törődést, bár néha minden ok nélkül bemondja az unalmast.
Nálam céges pénzből (egyedül használtam, nem harcolta le más!) mehet bele az összes márkás cucc, mégis maradt a szocialista autó szintjén. Az akkori saját kettes golfom után mintha visszaparancsoltak volna egy szocialista autóba. Legjobb szível is max. egy Ladához tudom hasonlítani.
Bár itt akik védik is leírják mindezt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!