Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Robogó, szimeringgyanús, hogy...

Robogó, szimeringgyanús, hogy veszem észre a főtengelyszimeringen, hogy elhasználódott?

Figyelt kérdés

Valahol farsot szív a motor és már csak szimering lehet!

Hogy veszem észre ha már cserés?


2011. júl. 2. 10:23
 1/9 anonim ***** válasza:
3000 ezernél nem drágább egy új, most ne ezen múljon már
2011. júl. 2. 10:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
Onnan veszed észre hogy nem indul be. Ha mégis beindul nincs benne erő, szar az alapjárat, stb..
2011. júl. 2. 11:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:

IGen, nem pörög fel, nincs erő, de a levegőállító csavar be van rohadva teljesen becsavart állapotban...

Így vagy az a hiba, vagy szimering.

CSak arra voltam kiváncsi, hogy vizuálisan mit veszek észre a szimeringen, ami azt jelzi, hogy elhasználódott!

Olajos? Vagy mi az amit nézzek?


Köszi a válaszokat!

2011. júl. 2. 12:44
 4/9 anonim ***** válasza:

Igen. Olajos, benzines a szimering környéke. Pár száz forint egy új, bár ajánlom, hogy Vitonost vegyél. A Vitonos általában barna vagy zöld színű, ezer forint körül van darabja, vagy kicsit több, de hőálló gumiból van. Ha normálisan szereled be, akkor örök élet+1 nap.


Elsőnek: 3000 ezer? Az 3 millió forint. Azért tudjunk már írni...szégyen...

2011. júl. 2. 13:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

Én frissen összerakott blokknál azt szoktam csinálni a karburátor és egyéb szerelvények felszerelése előtt, hogy a kompresszor levegőcsövére rádugom a levegőpisztolyt, azt pedig beledugom a szívócsőbe. Felső holtpont közelébe állítom a dugattyút, finoman elkezdem fújni befelé a levegőt, aztán kézzel vagy vízzel lehet ellenőrizni hogy kifúj-e valahol.


Ahogy írták már, járó motornál lehet érezni hogy gyengébb; vagy nehezen elindul (amikor már 10 perce próbálod indítani és tocsog a benzinben), megállíthatatlanul felpörög, aztán leáll.

2011. júl. 2. 17:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
Ha jön a tengely és a szimmering között az olaj, az egyértelmű. Ha kiszeded akkor láthatsz rajta deformációt (nagyon pici is elég hogy kifújjon mellette), vagy szakadást a gumi "élen" ami érintkezik a főtengellyel.
2011. júl. 2. 17:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:

Na most vagyok szinte biztos, hogy szimering! :)

Köszönöm a válaszokat!

Neki is állok holnap!

2011. júl. 2. 23:25
 8/9 anonim ***** válasza:
Ha a levegőcsavar be van csavarva, akkor előbb azt nézd meg. Mert teljesen becsavart állapotban nem fog menni a paripa.
2011. júl. 4. 21:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:

Te, már két karbim van azt mindegyikben be van rohadva a levegőcsavar.

Abban reménykedem, hogy valamelyikről a szimeringcsere után kiderül, hogy beállított állapotban van berohadva!

Szimeringcsere azt meglátom mivan velük.


Az egyik karbin a meneten kívül van a csavarfej, a másik meg hernyócsavarral van szerelve!


A hernyócsavarosban bízok kicsit.

A másik koppanásig van csavarva...

2011. júl. 5. 09:11

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!