Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Van egy 1.4 es 60 LE s Opel...

Van egy 1.4 es 60 LE s Opel Corsa B m. Milyen tuningot ajánlanátok rá?

Figyelt kérdés
Szemöldököt akartam venni rá amikor megláttam egy másik Corsanak hogy neki a szemöldöke a motorháztetővel egybe van. Azt külön lehet kapni vagy olyan motorháztető kell?
2011. máj. 24. 18:21
 1/9 anonim ***** válasza:
32%
vetélé volna értelmesebb kcosit... mindenki csak kifog röhögni nagy morcositott kcosi erre odalép a gázra és a nagyanyám biciklivel is megelőzi
2011. máj. 24. 18:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
55%

Ez valóban így van ahogy az 1. hozzászóló írja! Nem érdemes ezeket a kocsikat tuningolni (Sőt nem ezt a fajtát,aminek alapból "Hjajjj olyan kisz aranyosz" kinézete van) :D


Ez inkább csajos autó!


Ennyiből inkább költöttél volna egy 2-es vagy 3-as Golfra és azzal már vihetted volna valamire,vagy akár egy Opel Calibrát!!!


Ezt tényleg ne tuningold (vagy ha meg is teszed akkor is max annyi hogy: ablakfólia,alufelni...) de morcosítást,spoilerezést ne tégy rá! :)

2011. máj. 24. 19:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:

No Fear matricát!:D

Egyébként motorcsere c20xe, vagy c20ne-re.

1.4-es 60 lovasról meg nem is hallottam (lehet van, csak nem hallottam). 1.4 esi az 90 lovacska tudtommal. Az én 1.2-es x12xe motoros corsicám volt 65le. Tuning? Kapott egy jano féle dobot (középső ki), sötétítés, 15-ös alu, síküveges fekete lámpa, és géptető morcosítás. Nem győztem visszaalakítani eladásnál:D

2011. máj. 24. 19:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
Én a morcosítást hanyagolnám, inkább komolyabb lámpát tennék bele, meg úgy ilyenre csinálnám meg a helyedben: [link]
2011. máj. 24. 20:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 T5- ***** válasza:

Veszel, hozzá egy C16NZ motort, kihúzod belőle a dugókat, kihúzod a te C14NZ-dből is, a többit nem mondhatom el, de leleményességed révén, biztos vagyok benne, hogy rá fogsz jönni.

A fent említett C14SE motorral az a baj, hogy az csak 82 lovas, az X14XE az ami tud 90-et de az DOHC, 16 szelepes, hengerenkénti injektorral, míg az előző csak egy hengerenkénti injektort kapott a NZ blokkhoz. Ehhez jó, hogy lecseréled a szívósort az injektort meg a hengerfejet, csak az a baj, hogy az egésznek a vezérlése is cserés, ahoz meg ki kell fűzni a kábelkorbácsot, és az újjal berakni, szóval sokkal macerásabb. Az 1,6 8 szelep, ugyanaz a Multec befecskendezővel van szerelve mint a tiéd, az meg okosan megoldható, és sokkal egyszerűbb, cserébe kapsz +15 lóerőt.

De.


Én a helyedben, ha már tuningra adnám a fejem.... akkor legelső lépésben kiheggeszteném az egész kasznit, hagynám a bazári morcosítást, csak legyen egy jó merev, de legalább gyári karosszériám, ami sehol nem rohad, f@szán kiüreg meg alvázvédve, ha kell megerősítve. Aztán kapna egy toronymerevítőt. Kemény gátlókat, a gyárinál izmosabb fékeket, hűtött tárcsákkal, ami mondjuk már a nagyobb motorral szerelteken van, esetleg hátra is tárcsát, bár az nagyon macerás, nagy dob viszont rámegy. Ha ez nem elég, akkor 15 collos kerekekre 195/45-ös jó gummákat, és ha még nem elég sprőd akkor egy 40/40-es ültetést. A pogácsa tőcsavarral szerintem túlzás, már ha nem 49-es ET-jű felnit veszel hanem 20-on valahanyast, akkor már nagyobbat fog terpeszteni. Aki tuningol az számoljon a sűrűbb alkatrészcserével, így a futóműved, aminek a geometriájába alaposan belenyúltál ezekkel, más jellegű terheléseknek lesz kitéve, ezáltal idő előtt elkopnak alkatrészei. Így hogy van egy elég merev, és jó futóművű autód, hozzákezdhetsz a motorjához is, a fent vázolt lehetőségeket szem előtt tartva, plusz szívó és kipufogó oldalon módosítani. Egy bóvli hátsó dobbal nehogy azt hidd, hogy bármit el fogsz érni, ha csinálod akkor komplett rendszert cserélj. Szívó oldalon meg kezdhetsz polírozni plussz megnyitni.

De, ha nagyon kevésnek érzed az erejét, akkor belerakhatod papírozva mindennel a C20XE (150 ló), vagy ami a legkomolyabb a C20LET motort ami ráadásul feltöltött motot és a gyári turbóval tud DIN-en 204 lóerőt és 280 Nm nyomatékot. Az meg egy akkor kasznihoz nem kevés.

Ez a kemény valóság, komoly pénzösszegekkel, egy jó kaszni, jó futómű, és csak utána a motor. Minden más csak bohóckodás. Én a te helyedben meggondolnám, hogy eladom és veszek egy gyári GSi-t vagy valami komolyabb gépet. Ez nem arra való.

2011. máj. 24. 20:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

Na igen a másik az: Ha tuning géped van akkor valóban gyorsabban kopnak el a cuccok!


És egy GSI-vel tényleg jobban járnál (Sportosabb,jobban lehet tuningolni,és azzal azért már teperhetsz) :)

2011. máj. 24. 20:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:

Egyébként a srác nem konkrétan lóerő tuningra gondolt szerintem, ezért írtam a géptető morcosítást, ami egy lemezheggesztés+git+ködöléssel megoldható. C20LET motort meg szerintem hiába ajánlasz neki, mert az egész művelet közel milliós nagyságrendű lenne.

c20xe és c20ne közt vacilláltam. Egy komplett átépítésre 400 körüli árajánlatokat kaptam. 150 le sem gyerekjáték egy 870 kilós kasztniba. Ha ez komolyabban érdekel, akkor meg kell keresned egy "Demo" nevezetű úriembert, aki már vagy 20 átépítést csinált, és "A" corsákkal versenyez. carstylingon megtalálod sztem.

2011. máj. 25. 12:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

[link]

itt hoztam el a fényből:)

2011. máj. 25. 12:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim válasza:
T5 úgy látom te stabil tudással bírsz ezen a téren. Nekem is ugyan ilyen motor van az astrámban, de engem a motorcseréje vagy átalakítása érdekelne amit feljebb vázoltál. Nem tudnád priv üzenetben részletezni ezt nekem?:) Mert az a bajom ezzel a 60lovas motorral hogy 9liter alá még nem igen tudtam vinni a fogyasztását...
2013. jan. 5. 12:35
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!