A gázos autók valóban "széthullanak" egy idő után? (Vagyis amit megspórolsz, azt rá is költöd majd, mert nem kap rendes kenést a motor, mint amit a normál üzemanyagtól megkapna?! )
Egyértelmű, hogy legenda..
A Logisztikában kétféle targoncával találkozhatsz, vagy gázos, vagy villany!
Aki nem invesztál be még milliós töltőberendezésekbe meg akkumulátorokba se az gázos targoncát használ.
Egy targoncának meg igen sokat kell pörögnie amíg visszahozza az árát..
Ha a gázüzem nem lenne jó akkor mindenki villanytargoncát venne..
Egyébként közeli ismerős állítása szerint a gázüzemmel csak télen lehetne gondok, amikor nagyon hideg van, és még mielőtt rendesen fel tudna előtte melegedni a motor a benzintől, akkor váltod át gázra.
A hideg motort ugyanis hajlamos lekormolni, aztán lehet pucolgatni..
Mese.
No és könnyen kiszámíthatod,hogy intenzív használat mellet akár az autó árát (vagy dupláját) megspórolod a félárú üzemanyaggal.
Bontott papíros gázszett 100-ból simán megvan da a legújabb -közvetlen befecskendezős- Landi Renzó is csak 280 tokkal,vonóval átlagautóba (bár még V12-be is tudják,mondjuk az öt kilóban fáj).
Butaság.
A gáz tisztábban ég sokkal, mint a benzin! Semmiféle lerakódást nem okoz szinte! És ha normális gázszettet veszel az computer vezérelt, akkor kapcsol át gázra mikor a motor elérte az optimális hőfokot.
Amúgy egy 4 ütemű benzines autóban a kenést mióta kapod az üzemanyagtól?! Bakker ez nem trabant amibe keveréket kell tankolni :D A motor kenését még mindig a motorolaj biztosítja...
utolsónak:
a kenést, a dugattyúra mondták.
Köszönöm a korrekt válaszokat, mert nagyon gondolkozom rajta én is, csak ismeretségi körben nem volt kitől megtudakolnom az esetleges hátrányait.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!