Milyen 125ccm-es motort ajánlotok?
Nyárom meglesz az a1-es jogsim és szeretnék venni használtan egy 125ccm-es motort.
2 stílus tetszik a újjab naked bike-ok illetve a szupersport gépek.
Tudnátok ajánlani valami olyan ami nem drága és nem úgy néz ki mint egy hányadék.
Gondoltam a cbr125 re de az ár érték arányban nagyon rossz illetve olyan virsli kerekeken gurul hogy elég hülyén néz ki.
Ami tetszik az a kawa ninja 250 meg a honda cbr250r de ezek 250-esek és a1-essel nem lehet vezetni.
Igaz ezek drágábbak de legalább normálisan néznek ki.
Pl: egy 4 éves cbr125-ért elkérnek 400.000-500.000Ft-ot amennyi az nem ér meg.
Segítség!
Tulajdonképpen 2 évig használnám tanulni, utána meglesz a nagy A mert ha van már 2 éve a1-ed akkor leteheted a nagy A-t
utána meg gyűjtök jó nagymotorra.
Nagymotorból ezek tetszenek:-Naked:Honda Hornet 2011, Kawa Z750R
-Szupersport: CBR 600 RR, CBR 600 F, Kawa Ninja 600
A TX 125-ről nincs tapasztalatom, de a Keeway TX 50-ről van. A felépítése fejledtebb, mint a CBF 600, vagy az XJ 6. Ezalatt a benne levő technikát értem: futómű, brutális fékek (hihetetlen, milyen jól fognek, és milyen pontosan adagolhatók. egy nagymotoréhoz ne hasonlítsuk, de pl. a Mito-éval, vagy az új RS-ével vetekszik.). A technikával semmi gond, csak a minőség problémás. A fék hiába nagyon jó, nyikorog (kivéve vészfékezésnél), az ülést nem tudtam idővel levenni kulcscsal se (ez hanyagolhatónak tűnik, de nevetséges, amikor a légszűrőt ki akarod tisztítani, és az ülés levételével van a legnagyobb problémád.) kicsit a hegesztések is elnagyoltak, és a karbi nálam gyárilag rosszul volt beállítva. összességében jó gép, csak...
Ez az 50-es. A 125-ösnek az ég világon semmi köze hozzá, szinte semmi nem azonos benne. valószinűleg nem rossz gép, ahogy azt előttem írták, de számíts apróbb problémákkal. Lehet, hogy egy használt CBR-rel, CBF-fel, YBR-rel, vagy Varaderoval (már ha van ennyiért) jobban járnál.
Széles utat!
WA TX 125-ről nincs tapasztalatom, de a Keeway TX 50-ről van. A felépítése fejledtebb, mint a CBF 600, vagy az XJ 6. Ezalatt a benne levő technikát értem: futómű, brutális fékek"
MIVAN????? szóval szerinted jobb fék meg futómű vamn azon az 50esen mint egy 600ason??? nagy lehet a szakértelmed akkor
:) Ez 50es, kissebb gép, természetesen gyengébben fékkel, mint egy 600-as. Nem is 4/6 dugattyúsak, de erre a fékre rá mernék bízni 200-220 kilós tömeget is, mivel szerintem nagyon jó. Futómű: az XJ6-on, vagy CBF 600-on fordítottak az első villák? Nagyon nem. A TX 50-et olyan könnyű kezelni, mint egy biciklit. Az XJ6 már keményebb dió. Azt is viszonylag könnyű irányítani, de a kettő ég és föld. A hűtés olyan jó, hogy a ventillátor eddig nekem egyszer kapcsolt be, amikor kavicsos területen kicsit szórakoztam vele (azaz lassú tempó mellett állandóan magas fordulat, gyakori váltóhasználat kb fél órán keresztül. Na akkor kapcsolt be a ventillátor.). A Yamahán elég gyakran bekapcsol leállítás után.
Nem jobb a TX, mint egy 600-as, de a kategóriája színvonalát bőven meghaladja. Ez a váz elbírna egy 400-as blokkot is. A hajtásláncot kicsit átt kéne dolgozni, mivel néhol a kidolgozás kicsit silány. És nézd az arányokat is. Ez csak egy 50-es (de nagyon jó 50-es).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!