Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Babetta. Mi a probléma?

Babetta. Mi a probléma?

Figyelt kérdés
Van egy 210 es babettám dugattyúgyűrűt cseréltem benne utána ment mit az álom másnap beakartam indítani nem ment ?? mi a baja?
2011. máj. 17. 14:42
 1/8 anonim ***** válasza:
Kompresszió nem szállt el? Megfelelő keverékkel (1:3) jártál? Legalább végig csutkán húztad?
2011. máj. 17. 14:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
1:3 az elég szép is lenne... 1:24 es keverékkel működik és hát igen húztam neki rendessen
2011. máj. 17. 14:46
 3/8 A kérdező kommentje:
vagy egy 33 de 24 essel nem melekszik annyira
2011. máj. 17. 14:47
 4/8 anonim ***** válasza:
1:3-mal, hamar bepökné a gyertyát. :)
2011. máj. 17. 14:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:
az biztos
2011. máj. 17. 14:51
 6/8 anonim ***** válasza:
Nem pökné, tapasztalat
2011. máj. 17. 14:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
jah, és lehet vehetsz bele új gyűrűket, mivel nem hagytad összekopni a henger falával
2011. máj. 17. 14:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

Amelyik henger nem nicasilos, azt nem gyűrűzzük és nem veszünk bele CSAK dugattyút.

Ha el van kopva, akkor fúratás+ dugattyú+gyűrűk. Egyszerre!

Nem csak a gyűrűk kopnak, hanem a henger is, ezért ha csak gyűrűzöl, adsz a szarnak 1 pofont.

Felfúratod, raksz bele új dugeszt gyűrűkkel, 1:33-al szépen bejáratod és örülés van.

2011. máj. 17. 16:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!