Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » VW 1,4 60LE 1,6 75LE? Bocs de...

VW 1,4 60LE 1,6 75LE? Bocs de ez a német csúcstechnika?

Figyelt kérdés

[link]

[link]

[link]

***********************************************

[link] (=Honda)

[link] (=Honda)

[link]

[link]


Hogy sikerült ezeket a csodás Lóerőket kipréselniük a motorból??


2011. máj. 9. 19:33
1 2 3
 1/26 anonim ***** válasza:
Most pontosan mi is a kérdésed?
2011. máj. 9. 19:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/26 anonim ***** válasza:
Nem kötekedni szeretnék,de miből gondolod azt,hogy ez a csúcstechnika?Miért kevés ez?És miért baj,hogy ennyi?Nem látom értelmét a kérdésednek,ezért csak arra vagyok kíváncsi,hogy Te többet tudnál kihozni belőle?Vagy összességében,Te ennél jobbat is tudsz?
2011. máj. 9. 19:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/26 A kérdező kommentje:
Neem! De szerintem szégyen ha megnézed mit tudtak az akkori olasz, japán motorok a némethez képest..
2011. máj. 9. 19:44
 4/26 anonim ***** válasza:
100%

Tudod, a csúcsteljesítmény nem minden. Minél magasabb fajlagos teljesítményű egy motor, annál rövidebb az élettartama vagy annál drágább anyagokat, gyártási eljárásokat kell alkalmazni. Márpedig nem mindenki engedheti meg magának, hogy a létező legjobb, legerősebb autót vegye.

Sőt, mondok jobbat: van, akinek nem is kell. Van, akinek elég egy 60 vagy 75 lóerős autó is. Az most mit tegyen? Vegye meg csak azért is a Golf R32-t, mert az csúcstechnika? Mondjuk tény, hogy nem mindegy, mivel araszol a városban, mivel égeti feleslegesen a benzint a pirosnál...

Persze jobban hangzana egy 100 lóerő fölötti 1.6-os motor. De tudod, az lehet, hogy többet is fogyaszt, mint egy 75 lóerős, illetve többe kerül rá a gépjárműadó, a kötelező biztosítás... Ja, hogy erre nem gondoltál? Akkor most mondom. Sőt, az sem kizárt, hogy olyasvalakinek, aki el meri követni azt a kapitális hibát, hogy nem gyorsul lámpától lámpáig, jobb is egy alacsonyabb fordulatú, gyengébb, de nyugodtabb karakterisztikájú erőforrás. Van, aki csak úgy szépen, nyugisan közlekedni szeret, ez sem halálos bűn.

Persze tudom, az érveim semmit nem érnek. Az éppen aktuális németautó-szidás és a "bezzeg a japánok" kezdetű észosztás nem műszaki adatokról vagy gyakorlati haszonról szól: ott a 9000-ig pörgő motor, az isteni VTEC-vezérlés és a bugyikat nedvesítő kipufogóhang a lényeg. Tény, hogy ezek jó dolgok, de nem mindenkinek van erre szüksége. Ha viszont megzavartalak a trollkodásban, én kérek elnézést...

2011. máj. 9. 19:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/26 anonim ***** válasza:
Gyárthatnának/gyárthattak volna erősebbeket is, való igaz. De mégis miért? Megérte volna nekik? Nem! Így inkább megvették a drágábbikat a vásárlók.
2011. máj. 9. 19:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/26 anonim ***** válasza:
Nekem a kocsimba pont egy ilyen általad leszólt 1,6-os motor dolgozik. Amíg ccm-re kellett fizetni a biztosítást volt egy negyedév 26 ezer most hogy LE-re kell és B1-ben vagyok így már csak 9700 ft. Érzed a különbséget. Ha 101 lovas lenne a motor a kocsimba 15 alatt nem úsznám meg. Amúgy városba tökéletes. Votlam vele már nem egyszer roszágúton ott is megállja a helyét. Városban meg bőven beéri a 7,5 literrel.
2011. máj. 9. 19:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/26 anonim ***** válasza:

A 102 lovas 1.6-os is egy halom ürülék, mégis mindenki azzal vette a VW konszern autóit. Most vonják ki végre a forgalomból, pedig már 10 éve is időszerű lett volna.

Amíg van olyan, aki megveszi a fost, a gyártóknak érdekükben áll gyártani.

2011. máj. 9. 19:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/26 anonim ***** válasza:

NEM.

EZ a német csúcstechnika !

http://www.youtube.com/watch?v=IjXP8VlDghc

2011. máj. 9. 20:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/26 anonim ***** válasza:
Nem tudom, hogy miről beszélsz, a SEAT amit belinkeltél VW alapokra épül, már kb csak a neve spanyol....
2011. máj. 9. 20:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/26 anonim ***** válasza:
Értelek.Nekem 1.4-es f astrám van.Az szintén 60 lovas.Való igaz,hogy rettenet gyenge,de már 16 éve,hogy megy és (az előző gondos gazdának is hála) tökéletesen működik.Városban elég lendületes.Idegesítő benne ugyan,hogy sokat kell váltani,mert rövidek a sebességek,de ettől jó városban.Ha nagyon ügyesen vezetek,akkor 5.3 a fogyasztása.Nem csúcstechnika,de én ezt engedhettem meg magamnak a legkevesebb idegeskedéssel...Ezért nekem teljesen jó ez az autó.Egyébként az olaszautók meg hírhedtek a motorjaik megbízhatóságáról...
2011. máj. 9. 20:34
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!