Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Aprilia SX, Derbi Senda,...

Aprilia SX, Derbi Senda, Malaguti XSM, tehát supermotok vagy Aprilia RS?

Figyelt kérdés
Jelenleg egy Lorenzo replikás Aprilia RS-em van Malossi Team 2 kipuffal amúgy teljesen gyári. Így 100-105-öt produkál gyári áttétel. Megérné-e elcserélnem egy tuning supermotora, vagy rakjak az enyémbe egy hengert ? És ha rakjak akkor milyet ? (max. 60-65. ezer Ft.)
2011. máj. 8. 20:25
 1/3 anonim ***** válasza:

az rs-ed az a"gömbölyű" rs ? úgy értem h kb 2001-től 2006-ig gyártottak


ha az és nem az újabbak a 2006 utániakban már fos derbi blokk van ezért azt nem nagyon érdemes tuningolni mert a régebbi am6-os blokkok van az erőssebb és azt érdemes tuningolni:D

2011. máj. 8. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
2008-as. Hát haveromnak is ilyen van, Malossi Replica 80-as hengerrel, Arrow kipuf rendszerrel, Malossi membrán, Malossi légszűrű, 21-es karbi, és semmi baja nincs a motornak. A városba egy motor nem verte még el, megy 125-öt és semmi baja nincs. Nem értem miért lenne szar az újabb derbi blokkos.
2011. máj. 8. 21:44
 3/3 anonim ***** válasza:
a derbi blokkos gyengébb mint a régebbiek az am6-os blokkok 80-as am6-os 1 arrow rendszerrel és a gyári áttétellel ( de csak 19-es karbival) 130-135-öt megy :D és 1 kis hátszél és több , a fordulatszámmérőt kiakasztja simán :P ezért jobb az am6-os blokk :P
2011. máj. 9. 13:48
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!