Mi baja lehet? Az lenne a problémám, (elnézést a helyesírásért) hogy egy első szériás laguna 1.9 DTI-nek 2 órával ezelőtt az alapjárata csak úgy felment 800-ról 1000-1200-ra.
mindössze annyi történt, h 2-3-szor ki lett pörgetve 4000 környékére. azóta olyan magas az alapjárat, és valami búgó hangot is ad ki. jaés még anniy volt, h 70-nél véletlenül belehajtott egy kisebb uthibába, nagyon megrázta a kasztnit, de nemhinném h ez lenne.
Elfog múlni ez magától, vagy mi lehet
4000 az egyáltalán nemsok annyit simán bírnia kéne 2-3-szor
jaés most mondták h már máskor is csinált ilyet, és akkor nem is pörgették
Meg nem azért de sok helyen olvastam h ilyenekkel mennek órákig 140-150-es tempóval, az ennek már 3500 5.-ben.
Akkor is megvan terhelve, szal a 4000 nem olyan sok
lehet de a multkor magától javult meg.....
szal nemtom. és karban van tartva rendesen.
Tegyétek fel a Clipre (gyári műszer ) Komunikál már vele
Élőértékekben tudtok kersgélni mi lehet a hiba forrás .....
De lehet be is vett valamit ,egyébként már írták előttem gyakori a fordszám jeladós probléma ...
Nagyon szépen köszönöm a válaszokat, de megjavult..:D
magától. Szerelő azt mondta, az lehetett, hogy a turbó túlmelegedett, és ahhoz, hogy le tudja hűteni a motornak nagyobb fordulatszámon kell járni, mert a turbó hűtő nagyon leterheli. Sztem is ezvolt, mert reggelre mire lehűlt a motor elmúlt minden baja. szerintetek ez lehetett?
A fordulatszám jeladó nem az, amit te a műszerfalon nézel...
A turbó túl melegedetté ezért emelte meg az alapjáratot?! aligha, egy két gázfröccstől nem fog túlmelegedni
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!