A rezóm úgy van megtervezve, hogy a dugó szoknyájából le kell szedni, és így állítólag magasabb fordulaton jobban megy. Érdemes ezt megcsinálni? és érdemes venni egy 19-es dellorto, vagy amal karbit? (60/4felömlős simson)
Figyelt kérdés
2011. márc. 24. 19:54
1/3 anonim válasza:
Szerintem nem. Ne nyírd ki szegényt:)
2/3 anonim válasza:
Ha a rezót a leköszörült palástú dugattyúhoz, vagyis nagyobb kipufogási szöghöz tervezik, akkor érdemes megadni neki, amit akar. Viszont ha áttervezed a vezérlést és 19-es karbit szerelsz fel, fel kell készülnöd arra, hogy a motor utcán eléggé nehézkesen használható lesz: csak magas fordulaton fog élni, alapjárat közelében haldoklik és a fogyasztása és szép nagy lesz. Az élettartama meg kicsi. Nem ismerem pontosan belülről a motort, de ennyivel nagyobb karbi már nem képes "rendes" nyomatékgörbét produkálni.
És remélem, nem felejtetted el, hogy a nagyobb karbihoz hozzá kell igazítani a szívócsatornát és nem kizárt, hogy a felömlőn is reszelni kell, mert hiába szív be több keveréket a motor, ha nem jut el a dugattyú fölé...
3/3 anonim válasza:
Nemvagyok simson tuner, de ha leszedsz a dugó szoknyájából, akkor nemfog "be lebegni" a dugattyú?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!