Amikor 125 endurómat egyesbe teszem kicsit megránt és egy nagy kattanás. Mi lehet a gond?










Elméletileg semmi gondjának nem kellene lenni, mivel ezek nem szinkronizált sebességi fokozatok (ellenben az autókkal). Ha bepattansz egy kispolosba, ott is tud fura dolgokat művelni az 1es fokozat, mivel az sem szinkronizált.
Ilyenkor "nem jól állnak" a fogaskerekek, és amikor sebességbe teszed, akkor kerülnek jó helyre. Ez adja a akadást és a csattanást is. Illetve a rántástis, mert "húz" egyet a láncon is. Ezt amúgy te is megfigyelheted más motorokon, a legtöbb produkálja ezt a jelenséget. (kivéve 1-2 nagyon kifinomult váltót, pl.: Goldwing-en sosem hallottam még ilyen csattanást)










ha nem baj offolnék ha már kuplung a téma és van aki jobban ért hozzá...
nekem meg az a gond a géppel hogy mikor beindítom a motort hidegen és elakarok indulni akkor berakom egyesbe és ránt egy nagyot a motor és lefullad. ezt még 1-2x megcsinálja aztán már nem. melegen semmi gond nics vele. mi a baja??










Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!