Alapjárat néha megváltozik erősségben és hangban majd visszaáll továbbá lassításnál bedadog elég gyakran. Mitol lehet? Okozhatja az hogy rövid távokon járunk az autóval?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Az ég áldjon meg! Választ vársz? Milyen autóra?
Benzines? Hagyományos vagy befecskendezős? Diesel? Turbós?
Csak benzinnel jársz? Vagy keversz hozzá E85-öt?
Alapvetően az alapjárat beállítását elektronika vagy mechanika szabályozza. A fő problémát a hidegindításkor és a melegítő járatáskor szükséges dúsítás (többlet-üzemanyag elégetés) mértéke jelenti, ugyanis a túldúsítás gazdaságtalan, valamint a környezetre káros, a túl szegény keverék ellenben járási egyenetlenségeket és károsanyag kibocsájtást eredményez.
Amennyiben hagyományos, karburátoros járműről van szó, kisebb szorulások - eltömődések jelenthetnek problémát, de szerintem a jelen gépjármű befecskendező rendszerrel van ellátva, ami ilyen produkciókat szenzormeghibásodás miatt szokott csinálni.
Bár a tünet nagy valószínűséggel a tél elmúltával nem lesz tapasztalható, ha biztosra szeretnénk menni, javasolt egy autószerelő műhely felkeresése a problémával.
Véletlen nem választottam külön a két dolgot a válaszban.
1.) Okozhatja a hideg idő.
2.) Okozhatja műszaki meghibásodás az alapjárat-szabályozásban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!