(nem akarok egész rendszert csak hátso dobot cserélni)
mennyire lenne jobb a hangja? milyeneket ajánlotok?
milyen következményekkel járna? (pl sokkal jobban füstölne? meg ilyenek)
köszönöm elöre is a normális válaszokat.. meg a többit is :)
2011. jan. 26. 21:42
1/4 anonim válasza:
Hangosabb lenne. Azon kívül semmi sem változna. Értelmetlen pénzkidobás, ráadásul, a szomszédaid sem fognak érte rajongani. A Sport rendszer az más tészta. Sport leömlő, saválló, polírozott csövek, gázgyorsító dob, jobb áramlású katalizátornak talán van valami értelme, mert a teljesítményen is dobhat.
2011. jan. 26. 22:05
Hasznos számodra ez a válasz?
2/4 anonim válasza:
Az a baj, hogy hangosan olajkályhából még hangosabb olajkályhát csinálni teljesen értelmetlen. Bocs. A benzinesre is ez vonatkozik egyébként, félre ne értsd. Legalábbis az általad leírt módon biztosan. Ha veszel egy teljes rendszert, ahogyan az első írja, akkor oké. Nem hiszem, hogy számmottevő plusz teljesítményt érnél el vele egyébként... Több lesz a mentális plusz lóerő mint a valós, ez biztos.
nyilván csak annyi a lényeg, hogy hangos legyen, legalábbis ezt veszem ki a kérdésből. ha csak erre vágysz, akkor csináld. Arra azért figyelj, hogy a rendőr ilyenért akár a forgalmit is elveheti, ugyanis műbizonylat kell róla. Ahogyan az autófóliánál, a kormánynál is. Nem azt mondom, hogy nem lehet, csak hogy teljesen szabályos legyen papír kell róla. Ahhoz pedig olyan műhelybe kell menned...
2011. jan. 27. 05:24
Hasznos számodra ez a válasz?
3/4 anonim válasza:
Ha hátsó dobot cserélsz, akkor a hangon kívül semmi sem változik. A kipufogórendszer áteresztőképességét a legszűkebb keresztmetszete határozza meg, az pedig változatlan, mert ugyanazon a csövön dönget hátrafelé a kipufogógáz. Vagyis a teljesítményt nem tudod növelni, mert kb. ugyanannyira fojtja a motort a kipufogócső. De ez talán jobb is így, mert nem kell állítgatni az adagolót. Füstölni ugyanúgy fog, mert a füst a motor működéséből származik (egészen pontosan az elégetlen koromrészecskékből), ahhoz a kipufogónak nem sok köze van. Csak annyi, hogy az újabb, FAP-vel szerelt dízeleknél a részecskeszűrő megfogja ezek egy részét, de az meg nem a hátsó dobban van. A hangja olyan lesz, amilyet szeretnél, mert széles választék van csereszabatos és univerzális dobokból. A lényeg annyi, hogy - amint előttem is írták - olyan helyről vásárold a dobot, ahol adnak hozzá műbizonylatot is, mert különben nem használhatod közúton az autót.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!