Vegyek olyan túramotort, amin nem a gyári, hanem sportkipufogó van?
Kinéztem egy túramotort,de a sportkipufogó kicsit elriaszt.
Azt mondja a tulaj megvan a gyári is és egyébként tényleg látszik a motoron,hogy vigyáztak rá.
De azért félek tőle,mert ha túrázásra használta akkor minek rá sportkipufogó?(Már nála került rá ez a kipu.)
Vagy csak túlaggódom a dolgot?
A sportkipufogó önmagában semmit sem jelent. Sokan cserélik hangosabbra a motor kipufogóját, azt hangoztatva, hogy így jobban hallják őket az autósok, könnyebben észlelhetőek. Egységes álláspont nincs ezzel kapcsolatban.
Vagyis nem kizárt, hogy csak egy ilyen tulajdonossal futottál össze. Ha arra vagy kíváncsi, hogy a motorral jártak-e pályára (mondjuk túramotorral nem sokszor szoktak), akkor máshol kell nézelődnöd. Ha a hátsó gumi közepe jobban kopott, akkor valószínűleg túráztak vele, ha a két széle is egyenletes kopásnyomokat mutat, akkor kanyarokkal is találkozott bőven (vigyázz, kétkomponensű guminál csalós lehet a kopáskép!). A vezető lábtartói is árulkodnak: ha le van kopva alóluk a tüske, esetleg az öntvény is már kezd elfogyni, akkor valaki igen meghajtotta azt a motort pályán is. A fékek is tudnak mesélni: a csíkosra kopott, néhol elkékült tárcsa egyértelműen túlerőltetést jelez. Ezen kívül csak a bukásnyomokat érdemes figyelni (eltérő árnyalatú műanyagok, leütött kipufogókönyökök, láthatóan nem gyári csavarok, stb.).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!