Ha van egy veterán járművem, és ki akarom állítani, hogyan járjak el?
Ha teljesen kiszárítod és aztán újra be akarod indítani,akkor nagyobb kárt tehetsz benne,mint gondolnád.
Ha ilyen a motorod,akkor megvan még hozzá a kezelési útmutató.Abban keresd meg a "motorkerékpár konzerválása" című fejezetet.
A tankot nem muszáj tele tenni,de olaj legyen benne.Mármint nem a tankban,hanem a váltóban és a blokkban.Ha 4 ütemű persze.Ha 2ütemű,akkor is csorgass be egy kis híg folyású olajat a gyertyanyíláson és a berúgókarral forgasd át párszor.
Ezen kívül a kiállítási darabokat is illik néha beindítani és kicsit megjáratni.
Jó hallani ill. látni veterán járgányokat,ha tényleg gyári.
Viszont,szerintem nem tesz jót semminek a száraz olaj nélküli motornak meg pláne. A gumi alkatrészek is jobban öregednek;rehülnek ha nem éri őket olaj (kiszárad).
Gondolok itt a szimeringekre stb. másrészt így egy belső korrózió is jobban érheti a még ép motor belsejét.
A tank egy külön téma,mert az később is berozsdásodik ha van benne benzin,ha nincs.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!