Én a mai napig annak a híve vagyok,hogy 1,6 alatt nem beszélünk autóról. Az 1,4-et állat mód kell pörgetni ahhoz,hogy azt a talán 125lovat kihozd belőle legalább 7000rpm-en. Ami nem mással jár,mint kemény üa.fogyasztással és erős motorkopással. Ugyanezt a teljesítményt csípőből kihozza neked egy 1,8-as vagy egy 2,0-es motorral ellátott szekér,fele ekkora fordulaton. nem hiába hívják ezeket az autókat zsebrakétáknak,mert menni azt tudnak,de hogy meddig???
2011. jan. 2. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?
2/15 anonim válasza:
Tetszik, de használtan nem ér majdnem 4 millát.
2011. jan. 2. 19:52
Hasznos számodra ez a válasz?
3/15 anonim válasza:
Szép vas.
Remélem azt olvastad hogy nem ezzel a papucsokkal adja oda a gazdája.
2011. jan. 2. 19:53
Hasznos számodra ez a válasz?
4/15 anonim válasza:
Tetszik.
2011. jan. 2. 20:01
Hasznos számodra ez a válasz?
5/15 anonim válasza:
De mennyi rajta a hitel??? És azt ki fizeti tovább?
2011. jan. 2. 20:09
Hasznos számodra ez a válasz?
6/15 anonim válasza:
hát szépnek szép.
túl drága
kevés ló (fiat 1.4 multiair turbo 170LE!)
és a hitel miatt kiesett az egész autó...
2011. jan. 2. 20:12
Hasznos számodra ez a válasz?
7/15 anonim válasza:
Nekem tetszik,de én nem ilyet vennék.
2011. jan. 2. 20:15
Hasznos számodra ez a válasz?
8/15 anonim válasza:
Első, azt elfelejted, hogy turbós. 1500-as fordulatnál 200 Nm. Állítólag. De az biztos, hogy nem kell 7000-ig pörgetni.
A 80-as években a forma1-es autók 1.5-ös turbók voltak. Edzésen akár 1200 lóerővel. Nem minden a lökettérfogat. Tudom, there is no replacement for displacement, de ez már amerikában sincs így (downsizing, ecoboost, stb).
2011. jan. 2. 20:18
Hasznos számodra ez a válasz?
9/15 anonim válasza:
Az autó tetszik, egyszer vezettem, 2 literes TFSI-vel, elég jól megy. Ha ez alatt is az a futómű van, akkor szuper. Ha csak optika, akkor biztosan csalódás lenne.
2011. jan. 2. 20:24
Hasznos számodra ez a válasz?
10/15 anonim válasza:
Kedves 20:18 !
Biztosan így volt régen a forma 1-ben,de azért egy utcai autót ne hasonlítsunk már össze egy ilyennel.
Pláne úgy ne, h a versenyzésre szánt autók motorjai 1-2 versenyre vannak kitalálva (esetleg szezonra)és nem egy életre. Hozzáteszem ott azért a háttérben van elfekvőben "tartalékba" egy New motor is biztosan. Egy ismerősömnek volt szerencséje kipróbálni egyet ebből a Leon csodából,azt követően állapodott meg inkább egy OPC Merivánál. Elmondása szerint ég és föld a kettő közti különbség. :)
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!