Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Játszós autónak jó ötlet...

Játszós autónak jó ötlet lenne venni egy Ladát?

Figyelt kérdés

És ha igen melyiket? A körlámpás jobban tetszik, de azt nem tudom, hogy ezerkecske, vagy 1300ccm?

Mennyibe van kábé a fenttartása havi szinten? Alkatrészárak? Mindent írjatok le amit a témáról tudtok! Szigorúan hétvégi autónak venném!


2010. dec. 6. 19:28
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
Szerintem megéri, jó dolog. :) Alkatrész nem drága hozzá, bontóból is össze lehet kaparni sok jó cuccot.
2010. dec. 6. 19:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
Azt bizony megéri,nem is akárhogy lehet vele,,játszani":))A legszebben autózható a Zsiguli,nekem is van három,így képben vagyok.Az alkatrész is meglepően olcsó bele,könnyen beszerezhető-egyedül a fogyasztása nem valami kedvező,10 liter körüli,de ez nagyon változó.Ahány Lada,annyi szokás.A havi fenntartása szinte semmi,a benzint leszámítva nem igényel semmit,erős,szívós orosz verda:)Persze ilyenkor,télen azért nem árt neki egy garázs,vagy minimum egy autótakaró,nekik is jót tesz a gondoskodás:)
2010. dec. 6. 19:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
Ha tényleg Ladát veszel,körlámpásoknál főleg(de egyébként is)nagyon alaposan nézd át a gépet,mert ha egyszer megindul rozsdásodni...A sárvédőket,a kipufogó fölötti részt a csomagtartóban(a gumiszőnyeg alatt)és a küszöböket mindenképp lesd meg,az alját szintén-ügyesen el tudják ám fedni,amit nem kéne...
2010. dec. 6. 19:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
Ha játszani akarsz,és első Ladád lesz akkor valamelyik karikalámpás típust válaszd.Indoklás.A karikalámpás mellső doblemeze mélyebb kialakítású,máshova esnek a lengőkar rögzítései,keskenyebb a nyomtáv,ezáltal sokkal kevésbé hajlamos az alulkormányzottságra,mint a kocka.A karikalámpás felhasználóbarát gép.A kocka agresszívabb,az már haladóknak való.A motor pedig tökmindegy,mert a 60 lovas 1200-esben is van annyi erő,hogy elszállj mint a győzelmi zászló.Pláne télen.
2010. dec. 6. 19:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:

én egy 2105-ös ladát ajánlanék, a szelepek eléggé fent vannak a dugattyűfőben, igy ha elszakad a vezérműszíj nem vág szét semmit, az összes többi lada láncos.

a legnagyobb költség egy ladánál az a benzin és az olajutánpótlás :D kis túlzással több olajat kell némelyikbe beletölteni mint benzint:D


én 16 éves koromba vettem egy 2105-öst, ez alatt a két év alatt szépen otthon csinálgattam és még jelenleg is csinálom, bukócső, optikai tuningok hasonlóak XD mert szeretnék vele amatőr rallyn indulni.

2010. dec. 6. 20:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 A kérdező kommentje:
Kombiról vélemények? Lehet, hogy furcsa de nekem nagyon bejön a kombi Ladák formája!
2010. dec. 6. 20:09
 7/12 anonim ***** válasza:

A 2105 sem azért kíméli a szelepeket,mert azok magasabban lennének,hanem zsebelt dugattyúkkal szerelték,így van helye a szelepnek. :)


A kombival nagyon könnyű keresztbe menni a rövid difi miatt.DE! Sokkal borulékonyabb mint a limuzinok.Másrészt meg a rövid áttétel miatt alacsony a végsebessége és az egyes gyakorlatilag dísznek van.Épp hogy rálépsz a gázra,már rakhatod a kettediket.

Egyébként ez a Rocker gyerek igen ügyesen forgatja a kormányt!Én magam is versenyzem,2101-es Ladával és kevés az a korombeli srác akire felnézek.Ő az egyik ilyen! :)


http://www.youtube.com/watch?v=okYS_iLyUfI

2010. dec. 6. 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
Ja bocs már:D szelepes dolgot visszavonom.Már este nem szuperál a processzor.Nem értelmeztem amit olvastam! Ezerbocs!:D
2010. dec. 6. 20:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 A kérdező kommentje:

Ha rövidebb a váltó akkor kombi kilőve. Már a szedánnak is eléggé rövid. És ezerkecske vagy 1.3?

Mert olvastam már olyat, hogy az 1.3-mas csak többet eszik gyakorlatilag meg nem megy jobban, de olyat is, hogy 1.3-mas után az ezerkecske egy lassú dög volt.

És nekem formára jobban tetszik a körlámpás klasszikus.

2010. dec. 6. 20:27
 10/12 anonim ***** válasza:

Nem a váltója rövidebb a kombinak, hanem a végáttétele. 4,3:1 helyett 4,44:1. Körlámpásból meg olyat vegyél, amilyet tudsz. Már gyárilag is elég rendes szórás volt az autók képességeiben, mostanra pedig gyakorlatilag mindegy, milyet veszel. Lehet egy 1200-as is bivalyerős, ha hozzáértő kezek gondozták és lehet egy 1300-as is lomha dög, ha tömítetlen a sűrítőtér. Elméletileg a régi 1200-asok erősebbek lennének, mint az 1200S-ek, mert kis sűrítőteres hengerfejjel készültek, de most már semmi nem biztos. Azt ajánlom, ne foglalkozz azzal, hány köbcentis a motor, inkább azt nézd, hogy jó állapotú legyen. Bár azt mondom, a motor állapota még nem is annyira vészes, ha azt javítgatni kell, akkor viszonylag olcsón megoldható. A karosszéria állapotát kell figyelni, mert egy szétrohadt, össze-vissza tákolt autó roppant reménytelen tud lenni. Szóval a tanácsom: akár 1200-as, akár 1300-as, jó állapotban legyen a karosszéria és elfogadható legyen a motor.

A 2105-tel kapcsolatban pedig igaz, hogy a dugattyú nem tud kárt tenni a szelepekben. Azért nem, mert zsebes dugattyúkkal szerelték őket, így nyitott szelep esetén felső holtponton sem ver bele a dugó a szelepbe. Viszont azzal a motorral több a nyűg, mint a láncosokkal: a vezérműszíj mikor milyen (egyes fajták szeretnek szakadni, a láncosok lánca nem játszik ilyeneket), illetve húzósabb kanyarokban gyakran tűnik el az olaj a karterból a szivattyúcsonk környékéről.

2010. dec. 6. 21:43
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!