Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Dízel opelt hogyan lehet...

Dízel opelt hogyan lehet tuningolni?

Figyelt kérdés
1.7 isuzu diesel
2010. nov. 24. 17:00
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
pl lecseréled az astrád 2.0 benzines opel astrára..
2010. nov. 24. 17:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
egy érezhető tuning ára az autód vételárával van egy kategóriában.
2010. nov. 24. 17:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:

csak azért gondoltam mert a golfomnál 100alatt megvolt. és duplázódott a lóerő.

de ha az opelt nemlehet akkor nem.

2010. nov. 24. 17:43
 4/11 anonim ***** válasza:
ugyan úgy mint a többi dízelt. nagyobb cooler, nagyobb adagoló stb
2010. nov. 24. 17:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
Talán chiptuning. Turbódízeleknél elég hatékony megoldás.
2010. nov. 24. 18:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
Az utolsó válaszolóval egyetértek! A chiptuning a feltöltött dízelmotorok esetében a leghatékonyabb! Nagyobb cooler és adagoló! Bár a 2000es szívóra csere mégis jobb azaz a opelosok körében híres C20XE motorosra cserélni. 2.0 16v 150LE és 180ig könnyen húzható! Nekem a calimban az van. De ha dízelt ha benzinest tuningolsz főleg jelentősebb mértékben akkor azzal is számolni kell hogy azok a mozgóalkatrészek/dugó hajtókar főtengely stb/ nem arra az igénybe vételre vannak tervezve, ilyenkor szokás azokat is lecserélni ami húzós főleg egy dízelnél, máskülönben hamar tönkremegy a széria belső! de az az isuzu motor állítólag tényleg jó...
2010. nov. 26. 09:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:

„De ha dízelt ha benzinest tuningolsz főleg jelentősebb mértékben akkor azzal is számolni kell hogy azok a mozgóalkatrészek/dugó hajtókar főtengely stb/ nem arra az igénybe vételre vannak tervezve”


Az igaz, de azért az viszonylag ritka eset hogy valaki állandóan padlógázon járjon. Úgy meg már simán elviselik az alkatrészek. Sok motor eleve több teljesítményszinten készül, a sportváltozatokat leszámítva nem szokták erősebb alkatrészekkel szerelni az erősebb változatot.

2010. nov. 26. 20:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
De azért ha egy 82Le-s dízel Opel motort megduplázol azért az már jelentős és aki ebben gondolkodik az gondolom gyorsulgatni is akar meg nyomni neki. Amúgy meg minek?
2010. nov. 26. 21:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:

Chiptuninggal nem fogod megduplázni az akárhány lóerőt. Ha meg meg akarja (mondjuk az már keményebb dió) akkor nem egy 1.7-es dízelt kell tuningalapnak választani.


Jó lenne ha jobban ismernénk a kérdező szándékát.

2010. nov. 27. 03:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
Ki írt olyat hogy csak chiptuninggal duplázom a lóerőt??? A turbódízel motoron dob a legtöbbet de a duplázáshoz több minden kell, de könnyebb mint egy szívót, sőt a szívóbenzinest lehetetlen megduplázni! Ezt a duplázást is képletesen értettem és nem pontos értékre gondoltam hogy a 82LE-ből 164 lesz! Amúgy meg egy komolyabb tuningra én se ezt választanám... De lehet rá pakolni.
2010. nov. 27. 16:17
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!