Ki szoktátok hajtani rendesen egyesbe, meg kettesbe?
kettesből ötösbe az jó :D
én nem szoktam nagyon semmibe kihuzatni csak ha előzök meg ilyesmi
Mi van 79%, nem megy a kettesben emelkedőn történő elindulás, hogy ennyire fel vagy háborodva? :)
Lehet, hogy keverlek valakivel, de nem te vagy az, ai valamikor régen azt mondta, hogy a gáz nélküli (csak kuplunggal) történő elinduláshoz kell legalább 150 lóerős autó? :)
nem, nem én vagyok. az előző kommentemmel arra céloztam, hogy:
kicsit inkább arra vagyok felháborodva, hogy legtöbben, aki autóvásárlás előtt áll, nézik a teljesítményt, és a nyomatékot is fontosnak tartják. de minek? az autót minimális teljesítményen használják (nem mondom, hogy teligázon 7000-es fordulaton ordíttassák a kocsijukat faluban, de mi történne, ha 4000-4500as fordulatig kihúzatnák a kocsit biztonságos körülmények mellett?), és az egyest nem is tartják rendes sebességnek, mert "egyesbe csak elindulni kell", aztán amilyen hamar csak tudod, tedd a 2est, a motor meg majd meghal. másrészt meg egyáltalán lehet úgy szeretni egy kocsit, ha állandóan azzal törődsz, hogy minél kisebb fogyasztás, minél finomabb fékezés...
ennyi erővel nem is kéne a kocsikat fejleszteni, meg nem kéne 1,6-os, vagy 2,0-s, hanem mindenkinek elég lenne egy 1,2-es Corsa...
és megy a lejtőn felfelé indulás :) kettesben is menne, de egyesbe szoktam a kuplung élettartama érdekében.
a kérdésre válaszolva: 4000-ig, vagy ha a körülmények megengedik, 5000-ig ki szoktam húzatni, akár egyesben is. elvégre ugyanolyan sebesség, mint a többi :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!