A német autók, különösen az Opel jók VOLTAK! Sajnos ma már nem azok.. A cégnél több is van (dízelek). Az egyiknek 100e környékén turbó hiba, a másiknál 110e km-nél befecskendezés(!), stb. Több százezres tételek. A kasztni sajnos mindnél rohad már valamennyire (3-5 évesek). Úgyhogy én csalódtam bennük.
Aki azt állítja, hogy a komolyabb német autókat (BMW, Audi) nem kell javítani, az sajnos hazudik / nem meri bevallani, stb (ha nem hiszed, olvasgasd csak a népítéletet). Ezekhez viszont jó drága az alkatrész.
Mutasson már nekem valaki a mai (néhány éves) autók közül egyet is, ami le fog futni 500000-1000000 km-t. Nem fognak.. Az autók egyre bonyolultabb műszaki megoldásokat tartalmaznak, ami óhatatlanul is magában hordozza a hibalehetőségeket. A sztereotípiáknak meg nem sok értelme van. Minden gyártónak vannak jobban és rosszabbul sikerült modelljei is. Nagyon sok múlik a használat módján és a karbantartáson.
2010. nov. 13. 20:05
Hasznos számodra ez a válasz?
22/27 anonim válasza:
17 03-as szerintem te még sosem ültél bmw-ben... Én viszont rendszeresen, és nem egyet használtam már... Mitshubishi? Az is volt! De jó rövid ideig, mert egy fos :))) el lett tirhitva.... Ja és össze sem lehet mérni a bmw-t, az audit stb.. egy hondával.. közel sincsennek egy kategóriában...hány Hondát adnak 20milláért ? :))) de legyél okos...
2010. nov. 14. 12:24
Hasznos számodra ez a válasz?
23/27 anonim válasza:
Szerintem legjobb auto az új DACIA.
2010. nov. 16. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?
24/27 anonim válasza:
Sok csicska irigy Japán autós még itt írkáljátok hogy a BMW így a legszarabb úgy a legszarabb oszt ha kicsit is értenétek hozzá tudnátok hogy a BMW és az Audi gyártja a legjobb Dízel motorokat utána a Merci és ugye itt írjátok a turbó hibákat a mi BMW-nk be meg érdekes 300 ezer km és semmi baja minden fúl gyári rajta de nem baj ...ismerősőm meg szidja a japán fostalicskáját hogy csak a szervízben áll folyamatosan és látszik is a sok japán autós itt osztja az észt mert ugye ahelyet hogy vezetnének a szervizbe áll az autó (mellesleg nézétek már meg hogy a németek japánban is nővelik az autóiknak az eladásait ...)
kérem szépen akkor miről beszélünk ??? amúgy a 2 közül a Német autó de francia is jobb mint a japán szutyok
2014. ápr. 5. 18:01
Hasznos számodra ez a válasz?
25/27 anonim válasza:
Az egyik ismerősőmnek vw jettája 1.9 tdi a házuk elött gyulladt ki alapjáraton. Utánna vett egy BMW-t 318-ast. Azt haza kellett huzatni mert a város közepén megált és se előre se hátra. Megcsináltatta 100-ezerért. Eladta. Vett egy 320-as d-t. Mert ő csak a német! Az úgy indult hogy megvette 1.3-ér egy akkor 13 éves öreg autót 250.000 km- rel. Aztán lengőkar, teleszkóp, komplett fék csere benne volt 200-ba. Rá egy évre elrobbant alatta a turbó bumm 260ezer Ft. Egyszer csak kifolyt belőle az összer viz mert a cső úgydöntött elreped. 25 ezer Ft. Egy év alatt ráköltött 485ezer Ft-ot egy 13 éves autóra ami annó 1.3milla volt és most beleverte a lóvéját aztán eladta 850-ér. Fasza kocsi a Német.kb 1.5 milláért már szinte új franciát vagy japánt kapni nem egy veterán. Egy francia tulaj. Nem éri meg a német.
2014. máj. 28. 14:54
Hasznos számodra ez a válasz?
26/27 anonim válasza:
#25 te marha okos vagy !! Csak kár hogy szabad lábon vagy. 318i (gondolom mert 100e ft ert nem veszel fiatalabbat ami dízel ) lefingatva meg egy masikat lefingatva es csodalkoztok hogy szar ?? A masik ami a hozzá nem ertesedet jelzi hogy a futomuben kopo alkatrészek cserejet hibának veszed. Idióta de vegyed csak a japan szarokat.
2016. júl. 18. 22:15
Hasznos számodra ez a válasz?
27/27 anonim válasza:
#21-es igen tudok mutatni ami rendszeres olajcserevel elmegy 500.000-1000000km-t is ugyanis a főnököm a6 c6.5 3.0Tdi quattro-ban 600ezer km van es a motorhoz nem volt nyulva csak egy generatort kellet cserélni.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!