Vezetéstechnikai tréning hol a legjobb?





Hogy hol a legjobb, azt nem tudom. Én eddig a Hungaroringen voltam. Tanulságos volt. De aminek nem örültem: fél éves, szinte új autóval voltam. A nap végére a gumik rendesen meg lettek gyötörve. Az addig teljesen újszerű Bridgestoneok futófelületéből darabkákat szaggatott ki az aszfalt.
Árat sem tudom írni, mert a munkáltatóm fizette, béren kívüli extra juttatásként.










#2, már vártam a hasonló kontrát hogy azért lett olyan a gumim, mert nem tudok vezetni, meg hasonló okosságok...
Vannak olyan feladatok, ahol ha te vagy Verstappen akkor is elkerülhetetlen a gumikopás. Én ezzel nem voltam tisztában, mert korábban nem voltam még ilyenen. Pl. körpályán sodródáshatáron autózni. Ha nem sodródsz, akkor nem mentél elég gyorsan. Ha sodródsz, fizikailag elkerülhetetlen hogy a gumikat nyírod. Ugyanígy vészfékezés, száraz, nedves, felemás aszfalton. Vagy szlalom időre. Rántópad, ahol kiütik alólad a hátsó tengelyt, stb-stb...
Nyilván nem tragédia a gumikopás, meg egy autón lehet gumit cserélni. Csak azért írtam, hogy a kérdezőt ne érje váratlanul: ez ezzel jár.










#3: Sehol nem írtam, hogy nem tudsz vezetni.
Az, hogy a használattól kopik egy gumi, az tök normális dolog. Az, ha az extrém használattól még jobban kopik, az is tök normális dolog. Ennyivel illik tisztában lenni, ha autót vezetsz, nem kell hozzá vezetéstechnikai tréning sem. Ha darabkák szakadnak ki egy gumiból, akkor ott (már) valami gond van azzal a gumival.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!