Kb. milyen hidegben kezdenek nehezen indulni az öreg dízel autók?
Nekem az öreg dízel -22 fokos kinti hőmérsékleten viharos csípős szélben 2x izzított és gyönyörűen indult és járt!
(gázolaj a csőben joghurt állaghoz hasonló volt)
1986-os Audi 80 1.6 TD
Jó akksi, jó izzítógyertya, tiszta üzemanyagrendszer és helyes adagolóbeállítás ez a titka ja és valami dermedésgátló sem árt!
Nézesd át a kocsit egy szerelővel tél előtt mert sokan bosszankodnak ha -5 fokban sem indul a járgány!
Amennyiben nem fogsz sajnálni egy tank gázolajhoz 0.5L denszeszt,(denaturáltszesz)akkor nem lesznek dermedési problémáid. Nekem ez annó bevált egy öreg 86-os diesel-nél. 0-5celsius fok körül én már nyomtam bele.
Egyébkét igaz amit leírtak előttem szólók: -jó izzítógyertyákkal,fitt akksival,tiszta szűrőkkel neki lehet indulni a télnek.
A dízel motor indulásának "mindössze" négy feltétele van:
1. Jó minőségű üzemanyag (ne dermedjen)
2. Jól működő izzító gyertyák
3. Jól működő porlasztók (megfelelő porlasztás a megfelelő nyomás-értéken)
4. Megfelelő kompresszió (Előkamrás diesel motornál min. 20 bar)
Ha ezek közül csak egy nem megfelelő, akkor indulási problémáid lesznek.
nekünk van egy régi teherautónk(1985ös)
-15fokba(tavaly vagy tavaly előtt télen)autó áram aláhelyeztünk,izzítás,indítás.. indult szépen...
de én jártam úgy amikor decemberbe(majdnem 1 éve)
délelőtt kimentem sztem nem volt -10foknál több
izzítás,1ső indításra nem indult be(még hidegnek tőnt)
2.ra forgott 3at a motor leállt...
3.ra meg ereje se volt az aksinak
szolok apunak h ezt történt,aksi halott
erre,másnap kimegy reggel 7kor 1-re beindítja -.-'
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!