Létezik az hogy, UHZ kódú V6 2.7 HDi Bi-Turbo motort kézzel nem lehet átforgatni mert akkora az ellenállása? Vagy ez mindenképp mechanikai hibára utal?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem létezik....
Vagy összeakad vagy vedd ki sebességből 😅
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kizárt. A motor méretétől függetlenül a kompresszió minden motorban hasonló, mivel a működési elv mindegyiknél ugyanez. Van eltérés, de nem túl nagy és nem igazán a motor mérete (lökettérfogata) határozza meg. Egy átlag utcai dízelt át kell tudni forgatni kézzel is, akár 1.4-es, akár 2.7-es.
Persze felmerülnek különböző tényezők, egyrészt hogy mivel forgatod, másrészt hogy mennyire vagy jó kondiban. Ha valami nyámnyila pálcikaember egy villáskulccsal próbálkozik, akkor simán lehet, hogy falba fut. De ha a méteres hajtószárral felszerelt megtermett emberen is kifog a feladat, akkor tuti, hogy összeakadt valami.
Egyébként elég könnyű elkülöníteni a kettőt egymástól, ha csak a kompresszió blokkol akkor fokozatosan válik egyre nehezebbé a hajtás, ha meg összeakad, akkor hirtelen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!