Mit gondoltok, mennyire lehet kockázatos ezt az autót megvásárolni? Mondjuk egyéves időtartamra, napi átlag 100 km használatra, igaz, városon belül, de folyamatos, többórás (napi átlag 8) közlekedésre/szállításra.
jan. 28. 16:53
1/11 anonim válasza:
Futárautót keresel? 400K huf-od van rá?
4/11 anonim válasza:
Francia és dízel a nagy szívásokhoz a legjobb kombó. Japán benzinest keress ennyiért.
6/11 anonim válasza:
Az a baj hogy 1.6 hdi.Táltott szájjal a farokerdőbe eset...én beszoptam vele,isten mentsen ettől a motortól.Beleöltem 300 ezret (izzítógyertya csere új porlasztó,levegő csőkifújás megszűntetése és még más is)és még szarabb lett..hideg inditáskor hol okádja a kék füstöt hol nem(elégetlen üzemanyag szagú füst).Nem soká megszabadulok tőle.Ennyiért inkább szívó benzinest nézzél sokkal kevesebb a kockázat.Felejsd el az 1.6 hdi-t csak szopni fogsz vele.Meg 400 ezerért dízel..
7/11 anonim válasza:
“ én beszoptam vele,isten mentsen ettől a motortól.Beleöltem 300 ezret”
300k-t költöttél egy CR dízel autóra? Nem tudod te, mi a szopás
8/11 anonim válasza:
Előzőnek:Neked se lenne őszinte mosolyod ha mondják hogy a porlasztók a rosszak és még ugyanolyan szar vagy még szarabb utána...Ha meg szervízbe vittem volna akkor dupla annyi lenne minimum.
9/11 anonim válasza:
Kereskedő árulja....
Na ugyanilyen szép dumákkal vettem meg én is egy kereskedőtől a váltóhibás pezsóját.
Aztán apránként derültek ki a kismillió hibák.
Én annyit mondok, ki kell próbálni, vezetni, indul jól, szép-e a motorhang, alapjárat, váltó vesz minden fokozatot, kuplung nem fog fent, rozsda, stb.
8-as, lehet, megint rossza porlasztókat kaptál az autóba.
Nem szívbajosak az emberek, simán eladják ilyen 20 ezer forintokért is a hibás porlasztók darabját.
Ami kibír 2-300 ezret, az nem 20 ezer forint. :(
Darabja vagy 80.
10/11 anonim válasza:
9:Én bevizsgáltattam mind a 4-et,1 volt rossz,vettem 1db újat csak annyit javult a helyzet hogy pár perc után az alapjárat egyenletes maradt,előtte füstfelhő volt egyenletlen volt az alapjárat.Izzítógyertya csere mintha megsem történt volna,pedig az izzítás rendszer relé/kábel jó.Fogyasztás se csökkent,annyi előny volt viszont hogy jóval hamarabb melegedett.Ha gyorsítgatok füstpamacs van hol kék hol fekete.Itt döntöttem hogy elég volt.Sőt,a volt tulaj egy mukkot se említett erről.Nem akkor kezdte az is biztos.Ami kicsit megspóróltam üzemanyaggal,többszöröse ráment a befecskendőre rendszerre.Inkább legyen szívócső befecskendezésű benzin motorú autóm mint ez nagynyomású üzemanyag rendszer.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!