Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Tesla index gombok?

Tesla index gombok?

Figyelt kérdés
A Teslákon nyomógomb van a kormányon az indexeléshez. Ez mégis, hogy? Megy az ember egy hosszabb nagyobb bal kanyarban, aztán, ha le akar fordulni egy keresztutcába, vagy előzni, akkor elkezdi keresgélni a 100 fokkal elfordított kormányon az alja felé a gombokat és igyekszik megnyomni a jót? :) Vagy, ha valami útakadályok vannak, vagy sűrűbb forgalom, kanyargás, sok mozgással, legyen idegbeteg a sofőr?
ma 11:26
 1/6 Telelő Teve ***** válasza:
Autopilot magának indexel.
ma 11:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Ferrari tett az autóira ilyet, onnan nyúlta a tesla. Előbbin van értelme, mert sportautó pályára, utóbbira semmi, csak költségcsökkentés.
ma 11:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
40%

Tesla. Ne keress benne logikát. A világ leghulladékabb autói, még a kínai vackoknál is szarabbak, tízszer annyi pénzért. Igazi lúzer balekoknak gyártják őket. Értelmes embernek eszébe sem jutna.


Szóval ne foglalkozz a témával, a Teslát békén kell hagyni. Úgy kell tenni, mintha nem is létezne. Sőt, igazából Muskkal és Musk minden termékével így kell tenni. Mintha nem is létezne.

ma 11:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:

1.

A gombok nyilván azért vannak, mert létezik nem autopilot üzemmód is, és most erről van szó.

2.

Azon legalább 2 külön oldalon van. És vélhetően kevesebbet is kell fordítani rajta, van esély rá, hogy ott fogja a sofőr. (Ha nulláról kellene autót tervezni, valószínűleg én így csinálnám: az index két külön oldalon, de karral)

ma 12:48
 5/6 Beviz Elek ***** válasza:

Kipróbáltam az új Model 3-at és valóban nagyon furcsa az index, bár kanyarogtam, körforgalmaztam és igazából nem éreztem egy megugorhatatlan feladatnak. Ha választani lehet akkor egyértelműen maradjon a kar, de ha muszáj lenne szerintem a gombokat is meg tudnám szokni.


#3

Igazad van, nem is értem mit akar ez a lúzer. Elmondta hogy elektromos autót fog gyártani, mindenki kiröhögte. Most a nagy tapasztalt gyártók sírnak hogy bárcsak valahogy hasonló költséghatékonysággal tudnának autót gyártani.


Elmondta hogy újra felhasználható rakétákat fog csinálni, mindenki kiröhögte, nézd meg hogy most ki, mennyit és milyen áron lő ki, kit próbálnak mások másolni.


Olyan internet elérést alkotott hogy a civilizációtól távol tudsz internetezni, sőt a Starshipet a kilövéstől a visszaérkezésig fedélzeti kamerán keresztül lehet követni.


Nem is értem mit akar ez az ember a szar cégeivel.

ma 14:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

#5 Tesla:


1. Nem ő alapította a céget.

2. Nem ő találta ki, hogy elektromos autókat fog gyártani a cég.

3. Egyetlen modell kivételével egyik modellhez sincsen Musknak semmi köze, mert még az előző tulajok által kreált platformra épült mindegyik.

4. Az az egy kivétel az a Cybertruck, ami nem csak hogy toronymagasan a Tesla leghulladékabb, legszánalmasabb szarja (nesze neked Musk-vízió), de konkrétan a Tesla-fanok 90%-a sem hajlandó megvédeni, még ők is belátják, hogy az egy hibbant, megalomániás TOLVAJ lázálma.

5. Amint változik a divat és bezuhan a kereslet, a Tesla csődbe megy.


SpaceX:


1. Effektíve csak a pénzt tolja bele, más köze nincs hozzá. Elhiheted, hogy nem ő tervezi az eszközöket, amiket gyárt a cég. Ő csak finanszírozza. Megrendelésre dolgoznak, szóval azt gyártanak, amire megrendelés van, nem pedig azt, amit Musk akar.

2. Attól, mert valamiben első vagy, az nem azt jelenti, hogy te vagy a legjobb és hogy örökké te leszel az egyetlen a piacon. Csak idők kérdése, hogy más cégek is előrukkoljanak ugyanezzel, valószínűleg olcsóbban, jó eséllyel jobban, ez pedig a SpaceX bukása lesz. Csődbe talán nem fog menni, mint a Tesla, de egy teljesen irreleváns céggé fog visszafejlődni, mert elnyomja a többi, sokkal komolyabb cég.


Starlink:


Ja hát ez nagyon szuperül hangzik papíron, csak hát a civilizációtól távol élő felhasználók egyöntetűen azt mondják, hogy egy zsák szar. Teljesen megbízhatatlan, a kapcsolat megállás nélkül szakadozik, a sebesség meg sem közelíti az ígéreteket, stb. Azaz, ugyanolyan szemfényvesztés, mint a Teslája.


Musk célja nem az, hogy bármi maradandót alkosson, minden cége mocskosul illékony. Sokak szerint jó üzletember... hát, egy jó üzletember nem illékony cégeket alapít, hanem olyat, ami hosszútávon életképes, azaz nem tesz minden tojást egy kosárba, Musk viszont igen. Továbbá aki akkora retardált, hogy POÉNBÓL ajánl 44 milliárd dollárt egy weboldalért, ami valójában 15 milliárddal kevesebbet ért, de olyan balfasz volt, hogy a poén ajánlata jogilag helytálló volt és muszáj volt kifizetni 35%-kal többet, mint amennyit ért. Ez nekem nem azt sugallja, hogy olyan jó üzletember lenne.


Természetesen az ilyen divatszarságok meglovaglásához nagyon ért, kellően jól hazudik önmagáról és kellően karizmatikus, hogy az ilyen naiv emberek bedőljenek neki. És igen, rövidtávon mocskosul jövedelmező, amit csinál. De majd térjünk vissza erre a kérdésre 20 év múlva. Nézzük meg, hogy 20 év múlva hol van a Tesla, hol van a SpaceX, hol van a Starlink... de előre megsúgom, addigra valószínűleg azt is el fogjuk felejteni, hogy ezek léteztek valamikor.

ma 15:30
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!