HELLA (6PU009168-761) Holtpont jeladó Jó ötlet a vezérműtengely jeladót átteni zárt kábelesre hogy védve legyen a kábelek?
Keress másikat, mert ennek vagy fingja sincs az autókról, vagy szimplán le akar húzni.
Autóknál a hibakód egy tünet, nem pedig hibaforrás. Tehát például ha neked lázad van (ez a tünet), akkor a láz az csak egy betegség (hibaforrás) tünete. Az orvos feladata, hogy megtalálja a betegséget és azt kell kezelni. Autóknál is a hibaforrást kell megkeresni, nem pedig a tünet alapján értelmetlenül alkatrészeket cserélni, mert az nem fogja a hibát orvosolni.
Te ha jól emlékszem olyanokat írtál tegnap, hogy gyenge, nehezen indul, meg ilyesmik/hasonlóak. Ilyeneket a főtengely jeladó hibája nem okoz. A főtengely jeladó vagy jó, vagy nem. Ha jó, akkor minden simán megy, ha pedig rossz, akkor be sem indul az autó. Nálad nem ez a helyzet, szóval a jeladó jó. A te általad leírt dolgok gyújtáskimaradásra utalnak, valamelyik hengerben nincs, vagy nem megfelelő az égés. Ez lehet gyertya, trafó, üzemanyagellátás, rossz kompresszió, meg még pár egyéb dolog. A szerelő feladata ennek a diagnosztizálása lenne, hogy ezek közül pontosan melyikről van szó. Mérni kompressziót, üzemanyagnyomást, gyertyákat ellenőrizni, trafókat kimérni, stb.
Ha erre a szerelőd képtelen, akkor mint mondtam, keress másikat. A nem megfelelő diagnózis, vagy diagnosztika hiánya csak oda vezet, hogy vásárolod összevissza az alkatrészeket, kicserélsz 20 dolgot és egyik sem oldja meg a problémát. Gondolom nem akarsz feleslegesen pénzt pazarolni. Egy kompetens szerelő egy dolgot cserél csak és megszűnik a probléma.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!