Mondták, hogy váltásnál számíthat a dupla kuplung. Mi ez, mitől jobb kétszer benyomni?
Figyelt kérdés
2010. nov. 6. 00:11
1/4 anonim válasza:
nem csak simán kétszer kel nyomni, hanem szinkronizálni is kell közben a fordulatszámokat. Az az értelme, hogy nem kopnak a szinkrongyűrűk. De amúgy értelmetlen.
2/4 anonim válasza:
Nem jobb kétszer benyomni. Neked sem és a kuplungnak sem. Azoknál a váltóknál kellett visszakapcsolásnál kétszer kuplungolni, amik nem voltak szinkronizáltak. Itt kinyomtad a kuplungot, kitetted üresbe a váltót, gázt adtál, majd újra kuplungoltál, megkerested az alacsonyabb fokozatot és kapcsoltad a váltót. A szinkronizált váltóknál semmi értelme a dolognak, ott csak annyival lehet segíteni a helyzeten, hogy visszaváltáskor, kinyomott kuplung mellett adsz egy kis gázt, hogy ne fogjon meg a motorfék.
3/4 anonim válasza:
A duplakuplungos váltás mint versenytechnika és nem mint alkatrész az autóban nem azért van, hogy a motor fordulatszáma megfelelő legyen, hanem azért, hogy a turbó fordulatszáma ne essen le, így váltás után kisebb a turbolag
4/4 anonim válasza:
Előző vagyok és kiegészíteném: Azt jelenti, hogy a sima kuplung be-gáz fel-közben váltás-kuplung ki-óvatos gáz helyett így váltanak: kuplung be-váltó üresbe-kuplung ki-kis gázfröccs, hogy a motor fordulatszáma megfelelő legyen az alacsonyabb fokozathoz-kuplung be-visszaváltás-kuplung ki-gáz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!