Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mit javasoltok "Csipsz"...

Mit javasoltok "Csipsz" tuninggal kapcsolatban?

Figyelt kérdés

Szándékosan tettem fel így a kérdést.


Tehát a szituáció:


Autót akarok venni. Opel Zafira C a kiszemelt.


4 féle benzines motor van.


1,4T ami 120 lóerő. Nyilván ez egy fos, mivel 1700 kiló az autó.


1,4T ami 140 lóerő, ez már az elmegy kategória.


1,6T ami szintén 140 lóerő.


1,6T ami 170/200 lóerő.


Szerintem az ideális választás a legutóbbi lenne, de egyszerűen alig van eladó. Most 3 van a használtautón. Egyik panorámás, szal sztornó, másik szarrá van hajtva, a harmadikkal meg már nem is tudom mi a baj. De a lényeg, hogy egyik se véletlenül eladó.


Arra gondoltam, hogy várok még, hátha tesznek fel, de közben egyik ismerősöm mondta, hogy miért nem veszek 140 lóerőst és akkor ha egy 10-12%-ot húzatok rajta chippel, akkor az már 155-160 és akkor probléma megoldva.

Ez járható út?


Fingom nincs a chiptuningról.



Értem a működését, hogy az ECU-t babrálják, illetve azon alapszik, hogy "minden autóban van egy kis plusz kraft".


Ez egyébként számomra annyira nem hihetetlen, mert proginfós vagyok, régebben én is húztam fel 1,3 Intel procit 1,4-re. Aztán amikor kapott plusz hűtést, mehetett 1,6-ig és nem volt vele semmi gond. Egyébként 1,7-re lehetett volna a BIOS szerint, de nem próbáltam rá.



Tehát gondolom ésszerű határokon belül mehet a dolog és én nem is azt akarom, hogy 200-ra menjünk fel, de egy 155-160 már megfelelő lenne és ez a 10% se azért van, mert fillérbszó vagyok, csak nincs nagyon eladó 1,6.


Kérek mindenkit, hogy komolyan válaszoljon.


Köszönöm szépen előre is a válaszokat.


nov. 28. 14:33
 1/3 anonim ***** válasza:

Az 1.6 T közvetlen befecskendezéses kokszosodó betegágyak, nem szabad venni.

Az 1.4 T még szívósor befecskendezéses, nem beteges, a 120 meg a 140 lovas technikailag ugyanaz, csak a motorvezérlő van máshogy beállítva, ezek a minimális különbségek (20 ló) 90%ban a különböző országok adózási szabályai miatt vannak.

De műszakilag egy és ugyanaz, nyomatékban is ugyanaz, a 120lovas le van butítva, ennyi.

Ha 120ast veszel ugyanúgy felhúzhatod 165re, nem "bír el kevesebbet" mert mínusz 20ról indul.

Ha megnézed mondjuk a lachip.hu-n ott is így van.

Egyebként először próbáld ki majd utána elődöntöd kell e a chip tuning.

nov. 28. 14:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 Szolovjov ***** válasza:
26%
Szerintem a mai kispórolt gagyi motorok 5 lóerő pluszt sem bírnak ki.
nov. 28. 17:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Chipelni turbóst érdemes.

Na meg ugye a szokásos dolgok, jó helyre kell vinni, ahol értenek hozzá, akkor is, ha drágább. És ilyen autót kell chipppelni, mai normális állapotban van. Ha le van rúgva, akkor a chip csak rásegít, hogy mielőbb beadja a kulcsot

tegnapelőtt 14:18
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!