Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ha egy autóban csak 100.000.km...

Ha egy autóban csak 100.000.km és úgy mond a kötelezőn kívül egyéb gondja nem volt, akkor az nálad jónak számít?

Figyelt kérdés
Ezt nem állítom csak kérdezem.

tegnap 15:47
 1/7 anonim ***** válasza:
100%
Nem igazán. Az az abszolút minimum, hogy 100 ezren belül ne legyen semmi baja. Azért még egy gyenge dicséret sem jár. Elvárás.
tegnap 15:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Valahogy én is így látom 1-es csak láttam már más topikban, hogy ekkora futásnál, írja valaki, hogy "jó gépek ezek".
tegnap 15:58
 3/7 mindentudó99 ***** válasza:
100%
Szerintem alap hogy annyit gond nélkül kibírjon egy kocsi. De azért az se mindegy hol van használva. Jobb városi utakon vagy valami kátyús ócska falusi utakon van nyüstölve.
tegnap 16:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

#2 Nem értenek hozzá. Sajnos autós berkekben az emberek 99%-a nem igazán ért hozzá, csak egyszerű felhasználók. Futástól függetlenül rengeteg az olyan vélemény, itt is ezerszer találkoztam már vele, hogy leírom egy autónak például a típusbetegségét, amit én rossz szándék nélkül mondok, egyszerűen csak tapasztalat és tudom, erre megjelenik egy paraszt, hogy idióta vagyok, kretén vagyok, fogyatékos vagyok, nem tudom miről beszélek, stb. És miért? Na tippelj... Mert neki van EGY olyan autója X kilométerrel és az övére nem igaz az, amit mondtam. Hát gratulálok. Egyetlen példányra alapozni a "szakmai" megítélést.


Legtöbbször egyébként ez a franciákkal fordul elő. Tehát képzeld magad az én helyzetembe: egy olyan szervizben dolgozol, ami egykor Opel márkaszerviz volt, viszont pár éve már márkafüggetlen, de a régi ügyfélkor adott és így a visszajáró ügyfelek 90%-a Opeles. Ennek ellenére az érkező autók 40%-a PSA csoportos. Na hát ez nem véletlen, gondolhatod. Ahogy az sem véletlen, hogy egyszerű állapotfelméréseknél a PSA 1.6 HDI-nél MINDIG leveszem a turbócsövet és ellenőrzöm, mert a többsége szar. Ez abszolút nem része amúgy az átvizsgálásnak, de azoknál beiktatom. Na ez sem véletlen, nem alaptalanul pazarlom a saját időmet (és az ügyfelét). De mégis előadja a baromállat, hogy hülye vagyok hozzá és a franciáknak semmi baja nincsen. Mert neki van egy, ami jó. :D

tegnap 17:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
#4 Még azt hozzá tenném, hogy a francia "fanokra" azért is haragszom, mert vegyük például az Alfásokat. Az Alfáknak is elég szar a megítélése. Ennek ellenére persze Alfáknak is erős rajongóbázisa van, de ha bemész az Alfások közé és megkérdezed milyenek az Alfák, ők maguk is el fogják mondani, hogy szarok. El fogják mondani, hogy ha nincs egy rakás pénzed, akkor ne vegyél. Ha veszel, akkor is lehetőleg csak második/hétvégi/hobbi autónak. Nekem hahu-n 3 keresésre van beállítva értesítés: Volvo 500 ezer alatt, Alfa 400 ezer alatt és egy "bármi kivéve Peugeot-Citroen-Renault" 400 ezer alatt. 400 ezer alatti Alfáról naponta jön értesítés, néha egy nap több is, miközben Volvoból és bármi másból átlag 2 naponta egy új hirdetés. Mindenki szabadul meg az Alfáktól, ráadásul fillérekért árulják őket. És ezt az Alfások nem is tagadják. Attól még nem kell elfogultnak lenni, mert te azt szereted, érted. Na erre a francia rajongók még nem jöttek rá...
tegnap 17:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat! Akkor te meg főleg képben vagy 2-es, sőt egy egész motorcsaládról is tudsz egy átfogó képet adni. Olyat is láttam már, hogy opeles 30.000km-es újabb opelre, mondta hogy semmi komoly baja nem volt... Erre nehéz lenne bármit is mondani a jó ízlés határain belül. Az alfások legalább beismerik, hogy sz@r, de legalább stílusos. Amit nem mértek, hogy pl van egy típus ami már mondjuk bizonyított és nyilván nem mai, akkor azt nem hajlandóak elismerni, hogy valóban jó a és a korán kívül, egyebet nem, tudnak felhozni ellene. Valamint azt sem értik, meg hogy nálam az autógyártás kb a kétezres évek közepéig tartott. Aztán volt akitől megkérdeztem, hogy a 2015-ös évjáratú autója több pontos vagy közvetlen befecskendezéses. (Mert azért egy kis különbség), hát ő azt nem tudja...
tegnap 18:53
 7/7 anonim ***** válasza:

A mai túlbonyolított, túlelektronikázott, túlhúzott kis turbós, vagy akár dízelmotoroknál lehet örülni kell lassan neki ha ennyit elmennek. (Akár mint anno a Ladáknál, ha az elment 100000-et generál nélkül akkor mutogatták mint a világ 8. csodáját.)

Na meg az egyre gyakrabban előforduló 30000-es olajcsere periódus, amit a gyártó ír elő!

Normál esetben ugye ennyit min. menniük kellene, főleg ha szerizeket nem húzták el.

tegnap 19:41
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!