Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Euro normák nélkül ma milyen...

Euro normák nélkül ma milyen motorok lennének szerinted az új autókban?

Figyelt kérdés

Vagy ha mondjuk euro 4-nél "megállunk".



[link]



nov. 9. 16:39
 1/8 anonim ***** válasza:
83%
Sima egyszerű szívó benzin és szívó dízel. Ritkán egy-egy turbó hogy akinek kell jól is menjen.
nov. 9. 16:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%
Hülyeség! Euro4 nem a 80-as években volt! Hanem 2005 környékén. Akkor már bőven CR-dízelek voltak. Benzinesekből valóban a legtöbb még szívó, de akkor se volt kuriózum a turbós. Nagyjából ilyen H Astra szintű motorokat kell elképzelni, amit azért mára biztosan csiszolgattak volna. Már relatív azok is modern motorok voltak, de mág nem volt a OPF meg hasonló túlbonyolítások. Tehát akkor sem tisztán mechanikus Zsiguli szintű motorokkal járnánk.
nov. 9. 16:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
70%
Az egyszeri vásárlónak az euro normáktól függetlenül még mindig nem mindegy, hogy a 130 lovas vasa 6 vagy 10 litert eszik vegyesen.
nov. 9. 17:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
24%
Euro normák nélkül már rég megdöglöttünk volna a szmogtól. Vagy az nem baj, csak az, ha turbó van a motoron?
nov. 9. 17:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
66%
Hol volt itt szó a 80-as évekről? Nyilván nem lett volna jó, ha mondjuk euro-4nél maradunk. Szerencsére így sikerült megmenteni a bolygót.....
nov. 9. 17:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
Dehogy lett volna szívó benzin meg szívó dízel... Az egyre nagyobb teljesítményre való igény folyamatosan jelen volt, és jelenleg is növekszik. Mindenki köpködte elején a downsizingolt turbóbenzineket, mégis miután fokozatosan átültünk a lomha szívóbenzinből, ami 4500-nál volt nyomaték, 6500-nál meg teljesítménycsúcson, senki nem akart többé visszaülni. Ahogy a traktor jellegű szívódízelekbe is, amik 3 literből tudtak 100 lóerőt, 8 literes fogyasztással.
nov. 10. 19:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
100%
Ha nem lennének ennyire szigorú normák, akkor nem lenne ennyi turbos autó sem(Bár kihegyezett szívó benzines vagy turbos benzines már régen is volt). Mivel a jobb kibocsátás miatt, kisebb köbcentiből kellett ugyan azt vagy még több teljesítmény kihozni. Ezt meg is oldották sokan nagyon "jól". Igaz nagyban romlott a megbízhatóság, csökkent az élettartam és nőttek a fenntartási költségek. Érdekes amikor pl egy mondeoban ezres motor van. A benzinesek régen is használhatóak voltak a dízeleknél pedig nagyon is meg kellett oldani, hogy dinamikusabban menjen és ne legyen (ennyire)káros amit kipufog.
nov. 10. 22:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
100%
Valamivel megbízhatóbbak és egyszerűbbek (és emiatt valamivel olcsóbbak is talán). Valószínűleg lennének nagyobb hengerűrtartalmú motorok is, a többi nagyjából ugyanolyan lenne mint most, csak azon részegységek nélkül, amik egyedül a károsanyag-kibocsájtás csökkentését szolgálják. EGR-szelep, részecskeszűrő, és társaik nélkül. Sok mai típusnál problémás például a szelepek kokszolódása, na ez egy nem létező jelenség lenne, mert nem vezetnék vissza feleslegesen a kipufogógázt a szívoldalra.
nov. 11. 18:52
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!