Ha az autómon elvan rohadva a bal első sárvédőelem alja (ahová a kerék behordja a sarat) az műszaki vizsgálat szempontjából bukást ér?
Ha lyukas , rohadt akkor biztos bukó. Főleg ha még szem előtt is van.
Ha nagyon sürgős a vizsga akkor szépen lemosni, autógittel rendbe szedni,legalább egy alapozó festék, de a legjobb ha kb színazonosra le van festve.
Persze ez csak ha sürgős, de a legjobb megoldás elvinni egy karosszériáshoz hogy tegye rendbe.
Hivatalosan bukás
...De nincs olyan autó amit ne lehetne levizsgáztatni, csak a megfelelő helyet, és megfelelő vizsgabiztost kell megtalálni
6/6
Hanem?
Kérdésed az volt hogy:
Ha az autómon elvan rohadva a bal első sárvédőelem alja...
Most rohad lyukas vagy 2db 20forintos felületi hólyagosodás van?
Mert nagyon nem mindegy...
A felületi hólyagosodás alatt megindult a korrozió, de abban a stádiumban még könnyen meg lehet fogni, akár otthon is egy kis csiszoló papír meg kis festés.
Amúgy az ilyen kis dologra többnyire nem szoktak baszakodni. Főleg ha tényleg a "megfelelő helyre" viszed.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!