Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért nem indul be a Suzuki...

Miért nem indul be a Suzuki Splash?

Figyelt kérdés

Eljöttem az autóval a páromhoz 130 km-re mindeféle gond nélkül, majd este elmentünk vele még vásárolni a szomszéd településre 15km-re, ezután leraktuk az autót. Egyáltalán semmi jele nem volt annak, hogy bármi baja lenne. Másnap reggel keltünk volna útra vele, viszont nem indult. A gyújtást rá lehet adni, minden visszajelző működik, az önindító hajt, de a motor nem indul be. Az akkumulátort feltöltöttük, de nem ez okozta a problémát, másik autóba átszerelve azt tökéletesen indítja, illetve ez másik akkuval sem indul. Amit észrevettünk, hogy a pozitív sarut nem lehet ráhúzni rendesen az akkumulátorra, mivel ahol meg lehet húzni ott el volt törve. Ezt lecseréltük, igaz, hogy nem gyárira, ezt cserélnénk, ha az autó beindul, de egyelőre sajnos nem működik.


Érdemes lehet tudni, hogy egyszer már produkálta ezt az autó, akkor egy utólagosan beszerelt riasztórendszer blokkolta az indítást, amit egy autószerelő eltávolított belőle és ezután rögtön indult is az autó.


Az alany egy 2008/08-as Suzuki Splash. K12B motorkódú.


Ha bárkinek bármilyen ötlete lenne azt nagyon szívesen venném, mivel holnap haza kellene vinnem az autót! SOS!


Előre is köszönöm szépen a segítséget!



okt. 28. 10:50
 1/8 anonim ***** válasza:
Az immobilaiser miatt
okt. 28. 10:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%
Vagy az immobiliser tiltja a benzin pumpat, vagy az inditomotor leszakadt, vagy beragadt a fojtoszelep
okt. 28. 11:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
Egy tesztet csinálj, levegőszűrő helyére egy kis féktisztító, ha attól beindul, akkor üzemanyag hiba. De szerintem immobiliser lesz, típushiba suzukiknál.
okt. 28. 11:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
Féktisztító már a lada időszakban se volt mérce!!!
okt. 28. 12:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:
Köszönöm a sok tanácsot! Megoldottam szerencsére a problémát, multiméterrel kimértem a biztosítékokat, és mint utóbb kiderült egy 15A-es égett ki; lehet, hogy az előző akkusaru meghibásodása miatt. A biztosítékcsere után pöccre indult.
okt. 28. 19:37
 6/8 anonim ***** válasza:
100%
#5 Ugye milyen hasznos a gyakori, mindenki mást írt xdd Örülünk hogy sikerült és occsón megoldódott.
okt. 28. 22:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

Na akkor tegyük helyre!

Egyetlen 15A-s biztosíték kiégése nem okozhat indítási nehézséget.

Az "akkusaru meghibásodás" kifejezés pedig szintén csak a sumák és lehúzós autószerelők szótárába létezik.

okt. 28. 22:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:
Hát én magam nem vagyok autószerelő, ezért is íródott a kérdés. Az akkusaru meghibásodás, ahogyan az eredeti kérdésben is írtam úgy nézett ki, hogy a sarut nem lehetett meghúzni, el volt törve a csavarnál, ezért lecseréltem. Az autót órákig próbáltam életre kelteni kimértem a biztosítékokat, csak egy 15A-esnél volt szakadás, ezt kihúztam látszott is, hogy le van olvadva. Kicseréltem és pöccre indult. Autószerelő nem került bevonásra a procedúrában, csak a saját tapasztalataimat osztom meg.
okt. 29. 22:15

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!