BMW 320D N47 motorról vélemények?
4 éve van nekem, nem kell tőle félni. Sokkal szervizigényesebb és drágább a szervizelése mint az elődjének de ha rendbe van rakva nincs gond vele. Keveset eszik cserébe dinamikus egy motor. Más alternatíva sajnos nincs, hasonló korú motorok mind ugyanilyen drágák és szervizigényesek.
Íme a főbb szervizek amelyekkel számolni kell egy N47-nél:
-200.000km: komplett vezérlés csere
-250.000km: csapágyak ellenőrzése és megelőző cseréje (anyagilag előnyösebb vezérlés cserénél megcsináltatni)
-300.000km: nagynyomású üzemanyagpumpa felújítása és injektorok bevizsgálása
Átlagban évi fél millióval számolj szervizre és akkor vállalható.
#4
Hajjaj, ha így kezded, akkor inkább engedd el a Prémium autókat…
Én rengeteget szívtam az n46-os motorkódúval, olaj dőlt belőle, 3x szedtem szét alapos tisztítás + alumínium szelepfedél zéróra csökkentette ezt. Vizet viszont 4 éve eszi 1000 km / 1-2 dl, olajszint nem nő számottevően.
Ismerős m-es motorkódú bmw e36 compact motorja például 25 éve bontatlan, nincs gondja vele...
Foglalkozosak sajnos, tudatos tervezés
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!